سرور مجازی
zoomit

مدیر اجرایی سامسونگ: گلکسی واچ ۵ از پیشرفته‌ترین فناوری نظارت بر خواب بهره می‌برد

سیستم ردیابی خواب در حال تبدیل‌شدن به یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی ساعت‌های هوشمند امروزی است و بسیاری از شرکت‌ها در حال‌ کار روی ارائه‌ی این قابلیت در ساعت‌های هوشمند خود هستند. سامسونگ با معرفی جدیدترین نسل گلکسی واچ که شامل دو نسخه‌ی استاندارد و پرومی‌شود، این ویژگی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و حالا یکی از مدیران این شرکت نحوه‌ی بهبود فناوری نظارت بر خواب را در گلکسی واچ سری ۵ توضیح داده است.

به‌گفته‌ی مدیر اجرایی سامسونگ، گلکسی واچ ۵ از پیشرفته‌ترین فناوری ردیابی خواب در جهان بهره می‌برد. یانگ ته‌جونگ، رئیس واحد تجربه‌ی کاربری موبایل در سامسونگ، در کنفرانسی مطبوعاتی که در نیویورک برگزار شد، اظهار کرد که گلکسی واچ ۵ پیشرفته‌ترین فناوری دنیا را برای ردیابی خواب ارائه می‌دهد.

یانگ تأکید کرده است که گلکسی واچ سری ۵ از فناوری‌های مختلفی مثل حسگر زیستی‌ فعال بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، بهترین نتایج را در حفظ عادات سالم و الگوی خواب به‌دست آورد. همچنین، وی خاطرنشان کرد که سامسونگ زمان زیادی را روی توسعه‌ی فناوری‌ها مرتبط با ردیابی خواب صرف کرده است.

نسل جدید ساعت‌های هوشمند غول فناوری کره‌ای مراحل مختلف خواب را کنترل می‌کند و خروپف را تشخیص می‌دهد و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند تا روند خواب کاربر را بادقت ردیابی و اطلاعات به‌دست‌آمده را به نمره‌ای نهایی تبدیل کند.

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، سامسونگ در گلکسی واچ سری ۵ ویژگی‌هایی مثل عملکرد مربیگری خواب و برنامه‌های سفارشی‌سازی‌شده برای بررسی عادات خواب بهتر و سالم‌تر را ارائه می‌دهد. برنامه‌ی خواب کوچینگ به‌‌رایگان و با همکاری مرکز پزشکی این شرکت توسعه داده شده است.

یانگ در بخش دیگری از توضیحات خود گفت که سامسونگ با بنیاد ملی خواب ایالات متحده و آزمایشگاه‌هایی در سن‌دیگو و سان‌فرانسیسکو برای تحقیق درباره‌ی فناوری‌های ردیابی خواب، همکاری می‌کند. این شرکت با مشارکت نهادهای اشاره‌شده، از داده‌های مرتبط برای انجام آزمایش‌های بالینی استفاده می‌کند.

گلکسی واچ ۵ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • قیمت و تاریخ عرضه گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ اعلام شد
  • سری گلکسی واچ ۵ دربرابر گلکسی واچ ۴؛ نبرد دو نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ سری ۵ حسگر دمای جدیدی دارد که از فناوری مادون‌قرمز برای ارائه‌ی داده‌های دقیق‌تر بهره می‌برد. علاوه‌براین، می‌توان از این حسگر در روند ردیابی خواب استفاده کرد. بااین‌حال، مدیر اجرایی سامسونگ به زمان فعال‌شدن خدمات اندازه‌گیری دما روی ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت اشاره‌ای نکرده است. گفتنی است که این خدمات هنوز تأییدیه‌ی رسمی وزارت غذا و دارو را دریافت نکرده است.

یانگ افزود که ساعت‌های هوشمند آینده می‌توانند با ویژگی‌های پزشکی بیشتری عرضه شوند تا بدین‌ترتیب بیماران بتوانند نظارت بهتری بر روند بهبودی خود داشته باشند. وی درکل به سه‌ محور اصلی به‌عنوان استراتژی تجاری واحد سلامت سامسونگ تأکید کرد که شامل «نوآوری» و «اتصال» و «همکاری» می‌شود.

خریداران می‌توانند از همین‌حالا گلکسی واچ ۵ را پیش‌خرید کنند. این محصول درمقایسه‌با نسل قبلی خود، پیشرفت‌های درخورتوجهی کرده است. مدل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ از باتری بزرگ‌تر بهره می‌برند و سرعت شارژ آن‌ها نیز ارتقا یافته است. این محصول اکنون فقط با ۸ دقیقه شارژ، حدود ۸ ساعت دوام می‌آورد و از شارژ بی‌سیم ۱۰ وات مبتنی‌بر WPC پشتیبانی می‌کند.

حسگر نوآورانه‌ی ‌BioActive گلکسی واچ سری ۵ مجموعه‌ای از حسگرهای تخصصی حوزه‌ی سلامت را برای ارائه‌ی داده‌های دقیق و بینش‌هایی درباره‌ی تناسب‌اندام و تندرسی ترکیب می‌کند. تجزیه‌وتحلیل بیومتریک این محصول نیز ارتقا یافته است و اکنون علاوه‌بر تجزیه‌وتحلیل جامع ترکیب بدن، درباره‌ی چگونگی دستیابی به اهداف کاربر نیز توصیه‌های سفارشی‌شده به او ارائه می‌دهد.

این حسگر به شما یادآوری می‌کند که مثلاً پس از یک جلسه تمرین هوازی شدید آب بنوشید. مدل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز اگر طبق داده‌های نظارت بر خواب نکته‌ای را تشخیص دهد، آن را ازطریق اعلان ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، برنامه‌ی مربیگری واچ ۵ در بخش نظارت بر خواب، از نقاط بازرسی و اهداف و نقاط عطف فردی بهره می‌برد تا به ایجاد عادت‌های خوب بهتر به کاربر کمک کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا