سرور مجازی
zoomit

احتمال ورود وان پلاس به بازار گوشی‌های تاشدنی قوت گرفت

امروزه گوشی‌های تاشدنی، به گجت‌های مطرح بازار موبایل تبدیل شده‌اند؛ سامسونگ همین هفته‌ی گذشته و در جریان دومین رویداد آنپکد خود، از جدیدترین مدل‌های گوشی‌های زد فلیپ و زد فولد رونمایی کرد و شیائومی و موتورولا نیز هم‌زمان از عرضه‌ی دو گوشی تاشدنی جدید به نام‌های Mix Fold 2 و Razr 2022 خبر دادند. حالا به گزارش Gizamochina، پیت لاو، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی بخش تولید گوشی‌های OnePlus، روز ۲۱ مرداد توییتی با انتشار توییتی خبر داد که وان‌پلاس هم قصد دارد مانند سامسونگ و شیا‌ئومی و موتورولا گوشی تاشدنی عرضه کند.

پیت لاو تصاویری را در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشت و از فالو‌ئر‌های خود خواست حدس بزنند این تصاویر برای چه محصولی است. تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده، مکانیسم لولای گوشی هستند و نشان می‌دهند که OnePlus قصد دارد از این لولا برای تولید گوشی تاشو استفاده کند. در توییت پیت لاو به هیچ جزئیاتی دیگری مانند نام و طراحی گوشی اشاره‌ای نشده است؛ بااین‌حال، می‌توان حدس زد که که گوشی تاشدنی وان پلاس به گوشی Find N اوپو شباهت داشته باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس احتمالاً شباهت زیادی به Oppo Find N خواهد داشت

تا پیش از توییت پیت لاو، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی گوشی تاشدنی جدید وان پلاس در سال ۲۰۲۳ منتشر شده بود، اما اطلاعات پیرامون این گوشی تنها به همین شایعه محدود می‌شد. ورود وان پلاس به بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی خبری امید‌وار‌کننده است، چراکه می‌تواند رقابت بیشتری در این بازار ایجاد کند و این رقابت نیز در نهایت به تولید محصولاتی بهتر با قیمت‌های معقول‌تری منجر شود. البته به شرطی که گوشی تاشدنی جدید وان‌ پلاس از روی گوشی تاشدنی Find N اوپو عیناً کپی نشده باشد.

در حال حاضر، بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی تا حد زیادی تحت سلطه‌ی سامسونگ است. این غول فناوری کره‌ی جنوبی محصولات خود را با بهبود‌هایی چشمگیر و در مناطق بیشتری در جهان عرضه می‌کند، شیائومی نیز با معرفی Mix Fold 2 در حال حاضر باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان را در بازار به فروش می‌رساند. حال باید منتظر ماند و دید که اولین گوشی تاشدنی وان پلاس چه حرف جدیدی برای گفتن دارد؟ شما درباره معرفی گوشی تاشدنی جدیدی از این برند چه دیدگاهی دارد؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا