سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی‌ جالب ChatGPT در مورد رقابت سه میم کوین محبوب بازار!

پیش‌بینی‌ جالب ChatGPT در مورد رقابت سه میم کوین محبوب بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک هفته نزولی، میم کوین پپه (PEPE) نتوانست جایگاه خود را در میان 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حفظ کند. این کاهش ارزش بازار به دنبال یک کلاهبرداری راگ پول (Rug Pull) بود که در ماه گذشته صورت گرفت.

این کلاهبرداری باعث شد 16 تریلیون توکن پپه به ارزش 15 میلیون دلار به صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال منتقل شود. تیم پپه این کلاهبرداری را به کارکنان سابق خود نسبت داد.

با وجود تمام این مشکلات، پپه به عنوان یک میم کوین محبوب توانسته است شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) را به چالش بکشد. حتی پتانسیل آن را خواهد داشت که به زودی به ارزش بازار یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در همین راستا، وقتی از ربات هوش مصنوعی ChatGPT سوال پرسیده شد آیا پپه پتانسیل تبدیل شدن به رهبر بازار میم کوین‌ها را خواهد داشت یا خیر، این هوش مصنوعی پاسخ داد:

پتانسیل پپه یا هر ارز دیجیتال دیگری برای تبدیل شدن به یک رهبر بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل فناوری، پذیرش، حمایت جامعه، موارد استفاده و احساسات بازار است.

پاسخ نسخه جیلبریک ChatGPT خیلی متفاوت نبود:

برای تبدیل شدن به یک رهبر بازار، پپه باید کاربرد واقعی از خود را نشان دهد، پایگاه کاربران قابل توجهی را جذب کند و به طور مداوم نوآوری داشته باشد. بازار کریپتو بسیار رقابتی و پویا است و پروژه‌های متعددی برای جلب توجه سرمایه‌گذاران رقابت می‌کنند.

قیمت میم کوین پپه در هفته گذشته نزدیک به ۱۰ درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این خبر در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۰۶۱۷ دلار در حال معامله شدن است. شاخص‌های تکنیکال، از جمله شاخص قدرت نسبی (RSI)، شاخص جریان نقدینگی (MFI) و حجم تعادلی (OBV)، نشان‌دهنده حرکت نزولی قیمت بودند.chatgpt-pepe-price-prediction-27در همین حال، وقتی از ChatGPT پرسیده شد که آیا قیمت پپه به زودی به 1 دلار می‌رسد یا خیر، پاسخ داد که نمی‌تواند جدول زمانی در این باره ارائه دهد. هنگامی هم که در مورد امکان پیشی گرفتن پپه از دوج کوین و شیبا اینو در نبرد میم کوین‌ها پرسیده شد، ChatGPT جواب داد که پپه پتانسیل آن را دارد تا هر دو را پشت سر بگذارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا