سرور مجازی
zoomit

دلیل دریافت نشدن آپدیت 22H2 ویندوز ۱۱ احتمالا مشکلات همگام‌سازی صوتی باشد

مایکروسافت اسناد رسمی داشبورد سلامت ویندوز خود را با جزئیات مربوط به یک آسیب‌پذیری جدید به‌روز کرده است؛ مشکلی که امکان دارد هنگام کار با به‌روزرسانی ۲۰۲۲ ویندوز ۱۱ با آن مواجه شوید. به‌گفته‌ی مایکروسافت، ویدیوهای ضبط‌شده با استفاده از نوار بازی ایکس‌باکس، می‌تواند باعث رخ‌دادن مشکلات همگام‌سازی صدا شود و این مورد به‌خصوص هنگام استفاده از ویژگی Record last 30 seconds بیشتر رخ داده است. به‌نظر می‌رسد باگ مذکور علاوه‌بر نوار بازی ایکس‌باکس، سایر برنامه‌های ضبط ویدیو را که از کتابخانه‌ها و APIهای ویندوز استفاده می‌کنند، تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

مایکروسافت، مشکل همگام‌سازی صدا را در به‌روزرسانی ۲۰۲۲ ویندوز ۱۱ کاملاً جدی توصیف می‌کند. اگر قبلاً از قابلیت ضبط نوار بازی ایکس‌باکس استفاده کرده‌اید، شاید به‌روزرسانی 22H2 برای شما دردسترس قرار نگیرد و این مورد تا زمان انتشار وصله‌ی نرم‌افزاری، همچنان پابرجا خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نوار جستجو سرانجام به Task Manager ویندوز ۱۱ اضافه می‌شود
  • آپدیت جدید ویندوز ۱۱ سرانجام File Explorer را به تب مجهز می‌کند

به‌نوشته‌ی Neowin، افرادی که درحال‌حاضر از جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند، برای رفع مشکل همگام‌سازی صوتی می‌توانند نسخه‌ی KB5018496 را دانلود کنند. این آپدیت اواخر ماه جاری برای همه‌ی کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت و مشکل مذکور را رفع خواهد کرد. بدین‌ترتیب گیمرهایی که تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند، قادر خواهند بود سیستم‌های ویندوز ۱۱ خود را به جدیدترین نسخه‌ی منتشرشده، به‌روزرسانی کنند. نسخه‌ی KB5018496 همان آپدیتی است که موارد جدیدی مثل ناحیه‌ی اعلان بازطراحی شده و نوار وظیفه‌ی به‌روز را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

مایکروسافت می‌گوید مشکل همگام‌سازی صوتی فقط روی به‌روزرسانی ۲۰۲۲ ویندوز ۱۱ تأثیر دارد و بنابراین افرادی که همچنان از ویندوز ۱۰ برای اجرای بازی استفاده می‌کنند تحت‌تأثیر آن قرار نخواهند گرفت. طبق گفته‌ی Valve، فقط ۲۳ درصد از مشتریان پلتفرم استیم از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند و بنابراین بیشتر گیمرها نگرانی خاصی بابت این مشکل نخواهند داشت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا