سرور مجازی
رمز ارز

رکوردشکنی‌های پی در پی شیباریوم و افزایش امیدها به بازگشت SHIB به روند صعودی!

رکوردشکنی‌های پی در پی شیباریوم و افزایش امیدها به بازگشت SHIB به روند صعودی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است؛ زیرا معیار نرخ پذیرش آن رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.

با وجود نوسانات قیمت، شیبا اینو به گسترش پایگاه کاربران خود ادامه می‌دهد. طبق داده‌های IntoTheBlock، شیبا اینو رشد ثابتی را در تعداد کل آدرس‌های مرتبط با آن نشان داده که اکنون به 3.59 میلیون آدرس رسیده است.

آنچه به ویژه قابل توجه است، افزایش معیار نرخ پذیرش جدید شیبا اینو است که طبق داده‌های IntoTheBlock در 18 سپتامبر به 39.14 درصد رسید. این معیار نشان‌دهنده هجوم فزاینده شرکت‌کنندگان جدید به اکوسیستم شیبا اینو است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

معرفی شیباریوم، یک نوآوری قابل توجه در اکوسیستم شیبا اینو، احتمالاً به نرخ روبه‌رشد پذیرش آن کمک کرده است. شیباریوم از زمان راه‌اندازی اولیه، و راه‌اندازی مجدد بعدی در اوت سال جاری به نقاط عطف مهمی دست یافته است.

این شبکه در آستانه رسیدن به سه میلیون تراکنش است که نشان‌دهنده کاربرد و تقاضای آن در اکوسیستم شیبا اینو است. در حال حاضر، شیباریوم دارای 2910761 تراکنش کل، 1246666 آدرس کیف پول و 712492 بلاک است.

این داده‌ها نشان می‌دهند که شبکه شیباریوم هر روز شاهد ثبت تقریباً 36667 آدرس جدید است. تنها در شش روز، تعداد تراکنش‌های شیباریوم بیش از 500000 تراکنش افزایش یافت که به طور میانگین روزانه 85611 تراکنش ثبت می‌شد. این رشد قابل توجه در آدرس‌ها و تراکنش‌های کیف پول نشان‌دهنده علاقه و فعالیت فزاینده در اکوسیستم شیباریوم است.

قیمت شیبا اینو نیز حرکت مثبتی را تجربه کرده، که احتمالاً در پاسخ به عملکرد گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال است. در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 1 درصد افزایش داشته و در محدوده 0.0000073 دلار معامله می‌شود. بعلاوه، BONE، توکن گس بلاکچین لایه 2 شیباریوم، در 24 ساعت گذشته افزایش جزئی داشته و با قیمت 0.812 دلار معامله می‌شود.

در آخر هفته، کال ضائریا، توسعه‌دهنده شیبا اینو، مراحل مربوط به انصراف از قرارداد BONE را تشریح کرد، فرآیندی که ممکن است مدتی طول بکشد تا تکمیل شود. LEASH، یکی دیگر از توکن‌های مرتبط با شیبا اینو، نیز در چند ساعت گذشته با افزایش متوسط 2.55 درصدی مواجه شد و در قیمت 309 دلار معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا