سرور مجازی
فناوری

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت

جی پی مورگان چیس و دویچه بانک تاثیر بالقوه هاوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کردند. شبکه بیت‌کوین، چهارمین هاوینگ خود را در ۱۹ آوریل به پایان رساند و علیرغم توافق در مورد تاثیر هاوینگ، این دو بانک در مسیر قیمت بیت‌کوین پس از این رویداد، اختلاف نظر دارند.

به گزارش دیتاسنتر من از ایسنا، ماریون لبور و کسیدی اینسورث-گریس، تحلیلگران دویچه بانک اظهار کردند که هاوینگ بیت‌کوین از قبل تا حدی توسط بازار مشخص شد و اشاره کردند که این رویداد به دلیل ماهیت الگوریتم بیت‌کوین از قبل به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. تحلیلگران دویچه بانک بیان کردند که انتظار ندارند، قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی پس از رویداد هاوینگ افزایش یابد.

آنان افزودند: با نگاهی به آینده، ما همچنان انتظار داریم که قیمت‌ها به دلیل انتظار تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم، کاهش آتی نرخ بهره بانک مرکزی و تغییرات نظارتی بالا باقی بماند.

نظرسنجی اخیر دویچه بانک نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که ارزهای دیجیتال به طبقه دارایی مهم و روش پرداخت تبدیل شوند. علاوه بر این، ۱۰ درصد از افراد مورد بررسی انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۷۵ هزار دلار فراتر رود.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان نیز بر این باور است که هاوینگ بیت‌کوین تا حد زیادی قیمت‌گذاری شده است. او گفت که انتظار دارد در کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ کاهش یابد و آن را به شرایط و قیمت‌های بیش از حد خرید در مقایسه با طلا در زمان نوسانات نسبت داد. او همچنین سطح پایین سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای پروژه‌های کریپتو را برجسته کرد.

این تحلیلگر گفت: ما انتظار نداریم که قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ افزایش یابد، زیرا قبلا قیمت‌گذاری شده است. در واقع به دلایل متعددی شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ خواهیم بود.

هفته گذشته، جی پی مورگان در مورد خطرات بالقوه نزولی در بازارهای ارزهای دیجیتال هشدار داد و تاکید کرد که بیت‌کوین علیرغم نوسانات اخیر قیمت، همچنان در مرحله بیش از حد خرید است.

به نقل از کریپتو، این تحلیلگر همچنین در مورد توانایی بازار رمزارزها برای دستیابی به برابری طلا در پرتفوی سرمایه‌گذاران شک کرد. بانک سرمایه‌گذاری جهانی پیش‌بینی کرد که پس از هاوینگ، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۶۶درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۴.۳۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۶ میلیارد دلار است که  ۹.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۵ هزار و  ۶۵.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۹.۵۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۷۶.۶۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۴۲ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۰.۶۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۳ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۳۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۴ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۶.۲۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۶۱ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۰۶۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۱۲ درصد افزایش

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا