سرور مجازی
فضای مجازی

مشاهده مار پیتون در سوراخ توالت + فیلم

وقتی به مار فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد ترس است. مارها، صرفنظر از نوع و جثه شان، موجودات ترسناکی به شمار می‌روند و هرگونه رویارویی با آن‌ها وحشت انگیز است. حال تصور کنید که در سرویس بهداشتی حضور دارید و ناگهان سر و کله یک مار از داخل سوراخ توالت پیدا می‌شود. وحشتناک است.

این اتفاقی بود که برای یک صاحبخانه اهل شرق آسیا رخ داد. این مرد که در دستشویی حضور داشت با دیدن این مار دچار وحشت شد و پا به فرار گذاشت. او بلافاصله با یک مارگیر محلی تماس گرفت و کمک خواست. در ویدیویی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است لحظه‌ای را که این مارگیر محلی مار را از داخل سوراخ توالت بیرون می‌کشد به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مارگیر با نوعی چوب این مار را از داخل سوراخ بیرون آورده و به بیرون از خانه منتقل می‌کند.


بیشتر بخوانید

  • سیل، اعضای یک خانواده را در زیرزمین غرق کرد

این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام میلیون‌ها بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربان نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «حتی از دیدن این ویدئو هم دچار وحشت شدم، چه برسد این مار را خودم در دستشویی می‌دیدم.» کاربر دیگر نوشت: «واقعا برای من دیدن مار در چنین جا‌هایی یک کابوس به شمار می‌رود.»

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا