سرور مجازی
فضای مجازی

گسترش امنیت داده‌ها در دستور کار FTC قرار گرفت

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) به طور رسمی تلاش‌های خود را برای تنظیم گسترده امنیت داده‌ها آغاز می‌کند. این آژانس یک اطلاعیه اولیه درباره قوانین پیشنهادی منتشر کرده است که از مردم می‌خواهد در مورد نظارت تجاری و شیوه‌های جمع‌آوری داده‌ها، مانند نظارت بر دوربین یا حفاظت از اطلاعات حساس، نظر دهند.

مقامات این کمیسیون نه تنها می‌خواهند مضرات و مزایای فناوری‌ها را درک کنند، بلکه می‌خواهند علاقه به قوانینی را که می‌تواند به حفاظت‌های بیشتر (مانند رمزگذاری سخت‌تر) و ممنوعیت ادعا‌های امنیتی فریبنده نیاز داشته باشد را بسنجند.

درخواست FTC همچنین به موضوعات خاصی مانند سیستم‌های نظارت مغرضانه و خطا‌های الگوریتمی می‌پردازد. به طور مشابه، تنظیم‌کننده‌ها به این موضوع علاقه دارند که بفهمند آیا شیوه‌های امنیتی موجود، به کودکان آسیب می‌زند یا نه.

در توضیح این پیشنهاد، FTC نگران بود که اجرای آن به خودی خود برای محافظت از مصرف کنندگان کافی نباشد. به عنوان مثال، کمیسیون نمی‌تواند برای متخلفان برای اولین بار مجازات مدنی در نظر بگیرد.

دوربین نظارتی

در تئوری، قوانین جدید سیاست‌های امنیتی قوی‌تری را تشویق می‌کند، تسکین بیشتری را برای قربانیان هک فراهم می‌کند و رویکرد منسجم‌تری به پرونده‌ها را تضمین می‌کند.

البته FTC هنوز از تشریح قوانین فاصله دارد، چه برسد به اینکه آن‌ها را به اجرا درآورد. با این حال، فشار زیادی برای این اقدام وجود دارد.


بیشتر بخوانید

  • گوگل در بریتانیا در حال محاکمه شدن است

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا