سرور مجازی
فضای مجازی

متا رمزگذاری سرتاسری چت‌های شخصی مسنجر را آزمایش می‌کند

شرکت متا در حال آزمایش “رمزگذاری سرتاسر” برای مکالمات فردی اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی خود، مسنجر است. این شرکت با اشاره به اینکه مکالمات کاربران واجد شرایط برای آزمایش، کاملاً با رمزگذاری “ایمن” می‌شود، گفت که این آزمایش اواخر این هفته در دسترس خواهد بود.

این شرکت در سال ۲۰۱۶ ویژگی “رمزگذاری سرتاسری” را از طریق ویژگی “مکالمات مخفی” آزمایش کرده بود و در سال ۲۰۲۱ نیز این حفاظت را برای تماس‌های ویدیویی و صوتی گسترش داد.

در ژانویه، این شرکت رمزگذاری سرتاسری را برای چت‌های گروهی و تماس‌های اپلیکیشن مسنجر معرفی کرد.

متا در پستی گفت: “مردم همیشه امیدوارند که مطمئن شوند مکالمات آنلاین آن‌ها با دوستان و خانواده خصوصی، ایمن و محرمانه است. بنابراین، ما سخت تلاش می‌کنیم تا از پیام‌ها و تماس‌های شخصی شما، با رمزگذاری سرتاسری به طور پیش فرض محافظت کنیم. “

مسنجر

این شرکت همچنین از آزمایش گزینه‌های جدیدی برای ذخیره‌سازی “مکالمه‌های امن” رمزگذاری‌شده برای iOS و اندروید خبر داد که با آن، کاربران می‌توانند نسخه‌های پشتیبان مکالمات مسنجر خود را در سرویس‌های ابری شخص ثالث مانند iCloud و Google Drive آپلود کنند و از آن، با یک رمز عبور یا یک پین کد محافظت کنند.

متا در ادامه اعلامیه خود، افزود که قصد دارد به زودی آزمایش “رمزگذاری سرتاسری” را گسترش دهد تا مکالمات پیام مستقیم (دایرکت) اینستاگرام را نیز پوشش دهد.


بیشتر بخوانید

  • شناسایی بدافزار‌های سال ۲۰۲۱ رکورد زد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا