سرور مجازی
zoomit

پاوربانک ۲۴ هزار میلی‌آمپرساعتی انکر با قابلیت شارژ مک‌بوک پرو معرفی شد

Anker یک شارژر قابل‌حمل ۱۵۰ دلاری موسوم به PowerCore 24K عرضه کرد که ۲۴ هزار میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد. این محصول می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با حداکثر سرعت ۱۴۰ وات شارژ کند و علاوه‌براین با همین سرعت شارژ می‌شود. این پاوربانک می‌تواند حتی مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی را فقط در مدت ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند؛ البته بدین‌منظور باید از کابل MagSafe به USB C استفاده کنید.

به‌نوشته‌ی ورج، PowerCore از استاندارد Power Delivery 3.1 استفاده می‌کند که توان خروجی ۱۰۰ وات را ازطریق پورت USB-C به‌ارمغان می‌آورد. پاوربانک جدید انکر می‌تواند ۱۴۰ وات برق را از هر دو درگاه USB-C ارائه دهد و همچنین یک درگاه USB A با قابلیت شارژ ۱۸ وات دارد.

پاوربانک انکر PowerCore 24k

مقاله‌ی مرتبط:

  • هاب USB-C جدید انکر توانایی اتصال ۳ مانیتور به مک‌بوک‌های M1 را ممکن می‌کند
  • انکر از پروژکتور لیزری 4K قابل حمل خود رونمایی کرد

پاوربانک PowerCore همچنین ویژگی‌هایی شارژرهای جدید انکر را که ماه گذشته معرفی شد، ارائه می‌دهد که می‌تواند با راندمان بهتر در تبدیل AC به DC، خروجی قدرتمندتری را با ابعاد کوچک‌تر دردسترس کاربران قرار دهد.

شارژهای دیگری که انکر به‌تازگی معرفی کرده است ازجمله Anker 747 Prime، از استاندارد Power Delivery 3.1 بهره نمی‌برند و هر پورت آن‌ها می‌تواند حداکثر ۱۰۰ وات خروجی داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی PowerCore 24K، صفحه‌نمایش هوشمند آن است که اطلاعاتی مانند مصرف برق برای هریک از دستگاه‌های متصل، میزان انرژی باقی‌مانده و زمان شارژ مجدد را نشان می‌دهد. این نمایشگر ۰٫۳۶ وات انرژی مصرف می‌کند و بنابراین انکر توصیه می‌کند درصورت عدم استفاده، آن را خاموش نگه‌ دارند.

پاوربانک ۲۴ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی جدید انکر اکنون در آمازون با قیمت ۱۵۰ دلار دردسترس خریداران قرار دارد. جعبه‌ی این محصول شامل کابل USB C یا شارژ AC نیست و بنابراین باید آن را جداگانه خریداری کنید. اگر می‌خواهید از قابلیت‌های این محصول به‌طور کامل بهره ببرید هر دو دستگاه ورودی و خروجی، باید از استاندارد Power Delivery 3.1 پشتیبانی کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا