سرور مجازی
zoomit

کاربر اپل واچ از داغ شدن غیرمعمول این ساعت قبل‌از انفجار آن خبر داد

یکی از کاربران اپل واچ سری ۷ از داغ‌شدن بیش‌ازحد دستگاه و سپس انفجار آن خبر داد. این پرونده، مورد توجه اپل قرار گرفت و این شرکت اعلام کرد تحقیقات لازم را درمورد اتفاق مذکور انجام خواهد داد. بااین‌حال، غول فناوری مسقر در کوپرتینو همچنین سعی کرده است این کاربر را وادار کند تا خبر انفجار ساعت خود را با رسانه‌ها به‌اشتراک نگذارد.

کاربر اپل‌واچ در گفت‌وگو با وب‌سایت 9to5Mac توضیح داد وقتی متوجه شد ساعت او بیش‌ازحد معمول داغ شده است، آن را بررسی و نشانه‌هایی از ترک‌خوردگی در پشت آن مشاهده کرد. علاوه‌براین WatchOS به‌دلیل دمای بالای دستگاه، هشداری درمورد نیاز به خاموش شدن به او نشان داده است. این کاربر در شرایط مذکور در محیط خانه حضور داشته که دمای آن حدود ۲۲ درجه‌ی سانتی‌گراد اعلام شده است.

کاربر اپل واچ بلافاصله پس از مواجه‌شدن با این مشکل، با پشتیبانی اپل تماس گرفت تا وضعیت را توضیح دهد. این تماس ازطریق سطوح مختلف سلسله‌مراتب پشتیبانی اپل ادامه یافت و درنهایت به دست مدیری رسید که برای بررسی بیشتر موضوع، پرونده‌ای برای آن تشکیل داد. پس از این تماس، هیچ راهکاری به این کاربر ارائه نشد.

به‌هرحال، کاربر اپل‌واچ می‌گوید صبح روز بعد وضعیت ساعت او بدتر شد. او پس از بیدارشدن از خواب متوجه شد که دمای ساعت او به‌شدت بالا رفته و گرمای بیش‌ازحد، صفحه‌نمایش دستگاه را کاملاً خرد کرده است.

پس‌از این‌که این کاربر، اپل واچ خود را برداشت تا از آن عکس بگیرد و برای اپل ارسال کند، بلافاصله با صداهایی مواجه شد. سپس درست زمانی‌که او ساعت را از پنجره‌ی خانه‌ی خود به‌سمت بیرون پرتاب کرد، دستگاه منفجر شد. اپل واچ این کاربر روی مبل خانه‌ی او نیز آثاری از سوختگی به‌جا گذاشته است. وی همچنین به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه کرد اما بسیار مهم است درنظر داشته باشید که میزان سرب موجود در اپل واچ برای ایجاد مسمومیت کافی نیست.

کاربر اپل واچ سپس دوباره با اپل تماس گرفت تا وضعیت را به‌روزرسانی کند که به‌وی اعلام شد این پرونده، اولویت مهم اپل خواهد بود و تا دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده نتیجه‌ی آن را دریافت خواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • برخی کاربران اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا از مشکل میکروفون در این ساعت‌ها خبر داده‌اند
  • برخی دارندگان اپل واچ اولترا از مشکل پیمایش ژله‌ای روی نمایشگر این ساعت خبر داده‌اند

اپل قراری را ترتیب داد تا اپل واچ آسیب‌دیده را از کاربر دریافت و آن را برای آزمایش بیشتر به آزمایشگاه‌های خود ببرد. این شرکت همچنین سندی برای دارنده‌ی این ساعت ارسال کرد تا آن را امضا و موافقت کند که موضوع را با کسی به‌اشتراک نگذارد اما این شخص از امضای سند مورداشاره خودداری کرد و درعوض با 9to5Mac تماس گرفت تا داستان خود را تعریف کند.

در ادامه می‌توانید ویدئو ثبت‌شده از اپل واچ این کاربر را مشاهده کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا