سرور مجازی
فضای مجازی

کمیسیون انتخابات آمریکا طرح آزمایشی گوگل را تایید کرد

کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا (FEC)، پیشنهادی از طرف گوگل را تایید کرده است که می‌تواند حذف فیلتر‌های هرزنامه ایمیل را برای کمپین‌های سیاسی آسان‌تر کند.

طبق گزارش واشنگتن پست، این کمیسیون رای مثبت داد تا آزمایش جیمیل تایید شود و با گوگل موافقت کردند که این برنامه با قوانین انتخابات، مغایرت نداشته باشد.

در ماه ژوئن، گوگل از FEC خواست طرحی را بررسی کند که به ایمیل‌های “کمیته‌های نامزد مجاز، کمیته‌های احزاب سیاسی و کمیته‌های اقدام سیاسی رهبری ثبت‌شده در FEC” امکان می‌دهد فیلتر‌های هرزنامه را دور بزنند؛ البته تا زمانی که قوانین Gmail را با محتوای غیرقانونی، بدافزار، فیشینگ و … نقض نکنند.

جیمیل

FEC پیشنهاد را برای اظهار نظر باز کرد، اما تقریبا تمام بازخورد‌های عمومی منفی بود. کمیته ملی دموکرات، ادعا کرد که این برنامه به نفع جمهوری خواهان خواهد بود و کاربران جی میل را در معرض “تاکتیک‌های سوء استفاده از جمع آوری کمک‌های مالی” قرار می‌دهد.

خوزه کاستاندا سخنگوی گوگل، در این باره گفت: “هدف ما در طول اجرای این برنامه آزمایشی، ارزیابی راه‌های جایگزین برای رسیدگی به نگرانی‌های فرستندگان پیام‌های انبوه است؛ در حالی که به کاربران کنترل‌های واضحی بر صندوق ورودی خود می‌دهیم تا ایمیل‌های ناخواسته را به حداقل برسانند. “


بیشتر بخوانید

  • گوگل در بریتانیا در حال محاکمه شدن است

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا