سرور مجازی
فضای مجازی

لحظه فرود هواپیما در اتوبان شلوغ + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرود یک فروند هواپیمای کوچک را در یکی از اتوبان‌های آمریکا به تصویر می‌کشد. این هواپیما پس از فرود در اتوبان با یک کامیون برخورد کرد و آتش گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا خلبان این هواپیمای سسنا تک موتوره بعدازظهر روز سه شنبه در بزرگراه ۹۱ واقع در کورونا کالیفرنیا اقدام به فرود اضطراری کرد.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است چگونگی فرود دلهره آور این هواپیما را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که تعدادی از خودور‌ها در اتوبان در حال حرکت هستند این هواپیما روی اتوبان فرود می‌اید. این ویدئو نشان می‌دهد پس از برخورد هواپیما با یکی از خودروها، ناگهان آتش گرفته و دود سیاهی به آسمان بلند می‌شود. صدای راننده زنی که در حال فیلمبرداری از این صحنه است شنیده می‌شود که با دیدن صحنه آتش گرفتن هواپیما شوکه می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • سیل، اعضای یک خانواده را در زیرزمین غرق کرد

بنا به اعلام گشت بزرگراه کالیفرنیا خوشبختانه خلبان و مسافری که در هواپیما حضور داشتند از این حادثه جان سالم به در بردند. همچنین با وجود برخورد هواپیما به یک کامیون، به سرنشینان کامیون آسیبی وارد نشد. خلبان ” آندره چو ” گفت که برای یک سفر کوتاه با هواپیمای سسنا تک موتوره از فرودگاه کورونا پرواز کرد. هنگامی که او در مسیر بازگشت به فرودگاه بود متوجه شد موتور هواپیما از کار افتاده است و به همین علت چاره‌ای جزء فرود در اتوبان نداشت.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا