سرور مجازی
فضای مجازی

سیل، اعضای یک خانواده را در زیرزمین غرق کرد

بارندگی‌ شدیدی که گفته می‌شود طی ۸۰ ساله گذشته در کره جنوبی بی سابقه بوده موجب جاری شدن سیل در مناطقی در این کشور شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی کره، این بارندگی موجب قطع شدن برق، رانش زمین و همچنین آب گرفتگی خیابان‌ها و ایستگاه‌های مترو شهر سئول شد.

بنا به این گزارش میزان بارندگی تا نیمه شب دوشنبه ۴۵۱ میلی متر بوده است. بر اثر این حوادث تاکنون ۸ نفر جان خود را از دست داده اند. پنج نفر از قربانیان این حادثه در سئول، پایتخت کره جنوبی جان باخته اند و سه نفر دیگر اهل استان گیونگی دو بوده اند. گفته می‌شود یکی از قربانیان دچار برق گرفتگی شده و دو نفر دیگر نیز در خودرو‌های خود بر اثر رانش زمین جان باخته اند.


بیشتر بخوانید

  • تعجب کارشناس هواشناس از لمسی بودن صفحه نمایش تلویزیون + فیلم

تصاویری که توسط خبرگزاری‌ها منتشر شده خیابان‌های سئول را در حالی که به زیر آب رفته و خودرو‌ها در خیابان‌ها رها شده اند نشان می‌دهد. در این تصاویر مشاهده می‌شود که آب وارد ایستگاه‌های مترو شده و ماموران و امداگران محلی با دستگاه‌های مخصوص در تلاش برای تخلیه آب هستند.

سیل شدید

“یون سوک- یئول”، رئیس جمهور کره جنوبی صبح روز سه شنبه از محلی که سه عضو یک خانواده غرق شده بودند بازدید کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ورود آب به زیرزمینی که این خانواده در آن ساکن بودند موجب کشته شدن دو خواهر ۴۰ ساله و دختر ۱۳ ساله یکی از آن‌ها شد. با ورود ناگهانی آب ، قربانیان  در زیرزمین گرفتار شدند و راه فرار بر آن‌ها بسته شد.

سئول کره جنوبی

” سان- وو “، یکی از ساکنانی که در طبقات بالای این زیرزمین زندگی می‌کند در این باره به BBC گفت: «از وقوع این تراژدی ناراحتم. شاید اگر زودتر به خانه می‌آمدم می‌توانستم آن‌ها را نجات دهم. من خیلی حسرت می‌خورم.» بنا به گفته وو این خانواده مدت ۱۰ سال بود که در زیرزمین ساختمان محل حادثه زندگی می‌کردند.

کد ویدیو

تعداد ۳۰۰ نفر از اهالی سئول از خانه‌های خود تخلیه و به نقاط مرتفع ساختمان‌ها منتقل شدند. پیش بینی شده که بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه داشته باشد.

بارش باران

رانش زمین

سیل ویرانگر

غرق شدن

برق گرفتگی

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا