سرور مجازی
فضای مجازی

گرفتار شدن گردشگران در آسمان + فیلم

وقوع یک حادثه کابوس وار، موجب گرفتار شدن گردشگران در یکی از پارک‌های بازی مادرید شد. پس از نقص فنی ترن هوایی این گردشگران میان زمین و آسمان در ارتفاع ۱۶۰ پایی (۵۰ متری) گرفتار شدند. بنا به گزارش رسانه اسپانیایی نیوزتودی، این حادثه در ساعت ۹ شب ۴ آگوست در پارک دِ آتراسیونس مادرید رخ داد.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده این ترن هوایی را که در ارتفاع زیاد متوقف شده نشان می‌دهد. در این ویدئو گردشگران سرگردان در داخل ترن و در وضعیتی نامناسب دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید

  • گیرافتادن گاوباز در مقابل گاو وحشی + فیلم

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی این ترن هوایی در هنگام بالارفتن، ناگهان در ارتفاع ۱۶۰ پایی متوقف شد. بنا به این گزارش گردشگران محلی به مدت بیش از یک ساعت در هوا معلق بودند تا توسط امدادگران به پایین منتقل شدند. این ترن هوایی که به عنوان یکی از تماشایی‌ترین ترن‌های هوایی در جهان شناخته می‌شود برای گردشگران تجربه لذت ترن سواری با سرعت حداقل ۱۰۵ کیلومتر در ساعت را فراهم می‌کند.

با این حال روز چهارشنبه وقوع این نقض فنی، موجب شد تا گردشگران دقایقی ناخوشایند را در ارتفاع زیاد تجربه کنند. در نهایت با رفع نقص فنی ترن گردشگران به سلامت از آن خارج شدند.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا