سرور مجازی
شبکه اجتماعی

ادعای تیک‌تاک درباره تولید درآمد برای شرکت‌های آمریکایی

ادعای تیک‌تاک درباره تولید درآمد برای شرکت‌های آمریکایی

در حالی که بحث در خصوص ممنوعیت احتمالی تیک‌تاک در آمریکا بالا گرفته، این سرویس ویدئویی چینی مدعی شد به شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی کمک کرده است در سال گذشته، میلیاردها دلار درآمد تولید کنند و از اقتصاد آمریکا به میزان قابل توجهی حمایت کرده است.

به گزارش دیتاسنتر من از ایسنا، تیک‌تاک با انتشار گزارش تاثیر اقتصادی، اعلام کرد شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی در سال ۲۰۲۳، درآمد ۱۴.۷ میلیارد دلار را تولید کردند و ۲۴.۲ میلیارد دلار در اقتصاد آمریکا مشارکت داشتند و از ۲۲۴ هزار شغل، حمایت کردند.

این سرویس ویدئویی چینی مدعی شد بیش از نیمی از شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی (۵۲ درصد)، برای رقابتی ماندن، به این پلتفرم متکی هستند و اکثر آنها (۸۸ درصد) پس از تبلیغ در این اپلیکیشن، شاهد افزایش فروش بودند.

تیک‌تاک مدعی مزایای گسترده این اپلیکیشن در سراسر آمریکا شد و اعلام کرد شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی در کالیفرنیا، تگزاس، فلوریدا، نیویورک و ایلینویز، شاهد بزرگترین مزایا بوده اند.

در این گزارش، همچنین تیک‌تاک به تاثیر مثبت اپلیکیشن خود بر کاربران و جوامع اشاره کرد و قدرت این اپلیکیشن برای کمک به کاربران برای کشف برندها و محصولات جدید و تصمیم گیری بهتر و یافت انواع مختلف محصولات را برملا کرد.

این گزارش در شرایطی منتشر شده که تیک‌تاک در آمریکا، به شدت زیر ذره بین قرار دارد و لایحه‌ای که ممنوعیت این شبکه اجتماعی را پیشنهاد کرده است، در مارس در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد.

بر اساس گزارش تِک رادار، سایر پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام هم معرفی ویژگی‌های مشابه تیک‌تاک فیدهای ویدئویی عمودی و فرصت‌های تجارت الکترونیکی را آغاز کرده اند. با این حال، مخالفت ترامپ با ممنوعیت تیک‌تاک، به پیچیدگی این بحث افزوده است. رئیس جمهور سابق آمریکا معتقد است که ممنوعیت تیک‌تاک، به نفع شرکت متا خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا