سرور مجازی
zoomit

تصاویر فاش‌شده از وان‌پلاس نورد واچ این ساعت هوشمند را در پنج مدل نشان می‌دهد

وان‌پلاس درحال‌ کار روی دومین ساعت هوشمند خود است. این‌بار به‌نظر می‌رسد با مجوعه‌ای از ساعت‌های هوشمند جدید مواجه خواهیم بود. این برند اولین ساعت خود موسوم به وان‌پلاس واچ را در سال ۲۰۲۱ عرضه کرد؛ محصولی که نسخه‌ی هری‌پاتر آن نیز اواخر همان سال رونمایی شد. پس از چند‌ ماه، اکنون اخباری درمورد ساعت بعدی این برند موسوم به وان‌پلاس نورد دردسترس قرار گرفته است. درج نام این محصول در وب‌سایت رسمی وان‌پلاس نشان می‌دهد به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. این ساعت گواهی BIS را دریافت کرده و آزمایش‌های داخلی آن در هند آغاز شده است.

امروز رندرهای جدید، جزئیاتی درمورد حدود قیمت و برخی دیگر از ویژگی‌های وان‌پلاس نورد نیز دردسترس قرار گرفته است. افشاگری به‌نام موکول شارما، با اشترا‌ک‌گذاری این رندرها، نگاهی دقیق‌تر از طراحی و امکانات آن ارائه می‌دهد.

همان‌طور که 91mobiles اشاره می‌کند، رندرهای وان‌پلاس نورد واچ نشان می‌دهد این دستگاه احتمالاً در دو مدل و پنج نسخه عرضه خواهد شد. سه مدل این ساعت از صفحه‌ی دایره‌ای بهره خواهند برد و دومدل دیگر با نمایشگر مستطیل‌شکل به‌فروش خواهند رسید. نمایشگر مستطیلی وان‌پلاس نورد از وضوح ۲۸۰ در ۲۴۰ و ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند و صفحه‌نمایش دایره‌ای آن با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ و ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل عرضه خواهد شد. هنوز درمورد جدول زمانی عرضه‌ی این محصولات اطلاعاتی نداریم. به‌گفته‌ی شارما، هر پنج ساعت جدید وان‌پلاس با قیمتی در حدود ۵۰۰۰ روپیه (۶۳ دلار) در هند به‌فروش خواهند رسید. انتظار می‌رود این سری از ساعت‌های هوشمند وان‌پلاس مثل اولین نسل ساعت این شرکت از GPS پشتیبانی کنند.

ساعت هوشمند وان پلا نورد

با توجه به رندرهای جدید وان‌پلاس نورد واچ، این محصول از دو دکمه در لبه‌ی سمت راست بهره خواهد برد که خطوط دایره‌ای نشان‌دهنده‌ی مدل مقاوم این ساعت است. علاوه‌براین نسخه‌ی دیگری از این ساعت با نمایشگر دایره‌ای وجود خواهد داشت که طراحی مشابهی با مدل قبلی دارد اما هیچ لبه‌ی محافظی روی آن دیده نمی‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ساعت هوشمند وانپلاس نورد طراحی‌ای مشابه اپل واچ خواهد داشت
  • وان پلاس ایس پرو معرفی شد؛ مدل ری‌برند‌شده گوشی 10T با رابط کاربری ColorOS

سومین نسخه‌ی وان‌پلاس نورد، با صفحه‌ی دایره‌ای شبیه به نسل اول ساعت هوشمند این شرکت است. بااین‌حال، این مدل به‌جای دو دکمه‌، از کنترل‌کننده‌ی دایره‌ای در لبه‌ی سمت راست بهره می‌برد.

ساعت هوشمند وان پلا نورد

یکی از مدل‌های مجهز به نمایشگر مستطیلی وان‌پلاس نورد واچ از نوار جداکننده بهره می‌برد که در قسمت بیرونی آن قرار می‌گیرد. این نسخه همچنین از یک کنترلر دایره‌ای در لبه‌ی سمت راست استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند وان پلا نورد

مدل دیگر نورد واچ که به صفحه‌نمایش مستطیلی مجهز شده است، از یک کنترلر دایره‌ای سفید در لبه‌ی سمت راست بهره می‌برد. انتظار می‌رود ابعاد این نسخه نسبت به مدل مستطیلی قبلی، کوچک‌تر باشد.

ساعت هوشمند وان پلا نورد

علاوه‌براین در تصاویر زیر می‌توانید نمایی از رابط کاربری این ساعت‌ها را مشاهده کنید.

رابط کاربری نورد واچ

درحال‌حاضر جزئیات دیگری درمورد ساعت‌های جدید سری وان‌پلاس نورد دردسترس نیست و به‌نظر می‌رسد این محصولات فعلاً در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند و به‌همین دلیل شاید طراحی نسخه‌ی نهایی آن‌ها، با این رندرها کمی تفاوت داشته باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا