سرور مجازی
اقتصادی

آخرین وضعیت جاده‌های شمال

به گزارش دیتاسنتر من، آخرین وضعیت جاده‌های شمال چگونه است؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:محور‌های کندوان و هراز روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در صورت ترافیک سنگین از شمال به جنوب یک طرفه خواهند شد.

بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۳۰ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه، از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

بر اساس این گزارش تردد موتور سیکلت تا ساعت شش روز شنبه ۳۱ اردیبهشت از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا