سرور مجازی
zoomit

استریمینگ شغلی پردرآمد؛ الگاتو تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند

استریمینگ جدا از اینکه هیجان خاصی دارد می‌تواند به کسب درآمد و سود سرشار ختم شود. اما برای استریمینگ حرفه‌ای به تجهیزات مناسبی نیاز خواهید داشت. این تجهیزات شامل کارت کپچر، میکروفون، وبکم و برخی تجهیزات کمکی کارآمد مانند تجهیزات نورپردازی و دک استریم هستند. شاید این سؤال پیش بیاید که یک تلفن همراه نیز دارای دوربین و میکروفون است و قادر به ضبط صدا و تصویر است پس چرا باید برای تجهیزات استریمینگ هزینه کنیم؟ اجزای تلفن همراه قطعاً قابل مقایسه با تجهیزات استریمینگ نیستند چراکه این تجهیزات مختص به این منظور طراحی و ساخته شده‌اند و فرایند استریمینگ را تحت کنترل شما و حرفه‌ای خواهند کرد.

برند Elgato به‌عنوان برند گیمینگ و از زیرمجوعه‌های کمپانی‌ کورسیر، تجهیزات متعددی در زمینه‌ی استریمینگ عرضه می‌کند. تجهیزات استریمینگ الگاتو با گارانتی الماس رایان ایرانیان در بازارهای داخلی کشور عرضه و پشتیبانی می‌شوند.

ضبط تصاویر ویدئویی با نهایت جزئیات با کارت‌های کپچر الگاتو

کارت‌های کپچر Elgato توانایی ضبط ویدیوهای 4K HDR را با نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز با کیفیت بسیار بالا و بدون کوچک‌ترین افت کیفیتی دارند. با اینترفیس PCIe یا USB کارت‌های کپچر الگاتو می‌توانند از تمام پلتفرم‌ها از جمله پی‌سی، لپ‌تاپ، کنسول و غیره پشتیبانی کنند.

FLASHBACK RECORDING: با این قابلیت می‌توانید هنگام رکورد و استریم زمان را به عقب برگردانید، بخش‌هایی از رکورد را حذف کنید و ضبط ویدئو را از سر بگیرید.

LIVE COMMENTARY: یکی از قابلیت‌های کارت‌های کپچر الگاتو، امکان اضافه کردن صدای استریمر به‌عنوان یک صدای جداگانه، طبیعی و بخشی از بازی به ویدیوی ضبط شده است

REAL-TIME OPTIMIZATION: ضبط ویدئو دقیقاً با همان وضوح تصویر، بیت‌ریت و فرمت ویدیوی اصلی انجام می‌شود. شناسایی این فاکتورها و ارسال آن‌ها برای اعمال در ضبط ویدئو توسط تراشه‌ای هوشمند در کارت‌های کپچر الگاتو انجام می‌شود.

میکروفون‌های Elgato، ضبط واقعی و بی عیب و نقص صدا

الگاتو میکروفون‌های حرفه‌ای برای استریمرها تدارک دیده است. این شرکت تکنولوژی‌های متعدد و پیشرفته‌ای را در ساخت میکروفون‌های خود به‌کار گرفته است تا هر گونه نویز اضافی حتی نویز محیط‌های نسبتاً شلوغ حذف شود و صدای ورودی حتی باکیفیت‌تر از حالت واقعی ضبط گردد.

Multilayered Noise Shield: محافظ نویز چند لایه‌ای برای عملکرد حداکثری و دور نگه داشتن صداهای انفجاری.

CLIPGUARD: با میکروفون‌های الگاتو نیازی به مراقبت از میزان صدای ورودی و تلاش برای نجات صدای انحراف شده نیست. وقتی سطوح صدای ورودی به پیک خود می‌رسد، تکنولوژی Clipguard وارد عمل شده و صدا را در مسیر دومی که ولوم کمتری دارد مسیریابی می‌کند. نتیجه‌، صدایی شفاف خواهد بود و مهم نیست که صدای شما چقدر بلند باشد یا جیغ بزنید.

WAVE LINK: صدای گیم، صدای چت، موزیک، هشدارها، صداهای نمونه، چندین میکروفون و غیره به‌عنوان ورودی. 9 صدای ورودی مجزا می‌توانند به صورت Real-Time با یکدیگر میکس شده و به یک صدای واقعی یک‌پارچه تبدیل شوند.

پایه‌های حرفه‌ای میکروفون Elgato، تنظیم میکروفون در هر زاویه

برخی کاربرها و استریمرها به قرارگیری پایه‌ی هدفون در زاویه‌های مختلف نیاز دارند و نمی‌توانند آن را به صورت رومیزی استفاده کنند. الگاتو پایه‌ و مانت‌های مختلفی از جمله مانت‌های تعلیق ضد ویبره و لرزش یا Anti-Vibration Suspension Mount را برای انواع میکروفون‌های خود در سبد محصولاتش گنجانده است.

کیفیت تصویر متمایز با تکنولوژی دوربین‌های DSLR در وبکم‌های الگاتو

وبکم Elgato Facecam قوی‌ترین وب‌کم با کیفیت Full HD و نرخ تصویربرداری 60 فریم ثانیه (FHD 60FPS) و از از جوامع مختلف چندین تاییدیه دریافت کرده است. در جریان نمایشگاه CES 2022 نیز این وبکم دریافت جایزه INNOVATION یا نوآوری را دریافت کرد.

۸ عنصر تمام شیشه‌ای باکیفیت: وبکم Elgato Facecam از سیستم اپتیکی بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. الگاتو در این وبکم ۸ عدسی تمام شیشه‌ای با دیافراگم F2.4 و فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متر را بکار گرفته است.

سنسور تصویر پیشرفته‌ی SONY STARVIS CMOS: این سنسور وبکم فیس‌کم را قادر می‌سازد تا جزئیاتی فوق‌العاده اما با نویز بسیار کم را ضبط کند.

اما اگر دوربین DSLR دارید و نیازی به استفاده از وبکم الگاتو نداشته باشید چطور؟ الگاتو برای این منظور رابط CAM LINK 4K را عرضه کرده است. این رابط با استفاده از کابل USB به لپ‌تاپ یا پی‌سی متصل شده و می‌توانید دوربین دیجیتال یا DSLR خود را به آن متصل کنید تا کیفیت تصویری استثنایی را برای استریم تجربه کنید.

تقویت کننده میکروفون Elgato Wave XLR، تبدیل میکروفون معمولی به حرفه‌ای

از دیگر تجهیزات استریمینگ الگاتو، تقویت کننده میکروفون WAVE XLR نام دارد. اگر علاقه‌ی زیادی به میکروفون WAVE خود دارید، WAVE XLR علاقه‌ی شما را دو چندان می‌کند. این اینترفیس با رابط USB‌ به سیستم شما متصل شده و میکروفون شما را تا منفی 75 دسی‌بل قدرتمندتر می‌کند و از امکانات متعددی مانند CLIPGUARD برخوردار است.

الماس رایان ایرانیان

دک استریم پیشرفته‌ی الگاتو، ضروری برای تمام حرفه‌ای‌ها

دک استریم یک صفحه‌کلید نسبتاً کوچک است که تعدادی کلید و در حقیقت تعدادی LCD کوچک قابل کلیک روی آن قرار دارد که با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد. در حال ساخت موزیک هستید و با نرم‌افزارهای مختلف کار می‌کنید؟ از نرم‌افزارهای حرفه‌ای مثل اتوکد برای نقشه‌کشی استفاده می‌کنید و به ابزارهای مختلف تنها از پنل بالا و کناری دسترسی دارید؟ دک استریم الگاتو دسترسی به ابزارهای مختلف را بسیار آسان و تنها با کلیک امکان‌پذیر می‌کند.

تجهیزات نورپردازی پیشرفته‌ی الگاتو، تأمین نور در محیط تاریک با قابلیت شخصی‌سازی

با استفاده از تجهیزات نورپردازی مناسب، روشنایی مورد نیاز برای ضبط ویدئو فراهم شده، جبران نوردهی به صورت مصنوعی حذف شده، نویز ویدئو به حداقل رسیده و در نهایت این موارد به کیفیت تصویر شفاف و با کیفیت ختم می‌شوند. Elgato تجهیزات نورپردازی مناسبی در دو گروه رینگ لایت و پنل نوری عرضه می‌کند که ویژگی‌های بسیار جالبی دارند.

الماس رایان ایرانیان

OSRAM LED: به‌جای استفاده از LED عادی، در رینگ‌های الگاتو از LED باکیفیت و بادوام کمپانی ژاپنی OSRAM استفاده شده است که طول عمر بسیار بالایی دارد و از کیفیت کاملاً متفاوتی برخوردار است.

روشنایی بسیار بالا: میزان نوردهی برای یک رینگ لایت حائز اهمیت است. در رینگ لایت‌های الگاتو میزان روشنایی تا 2500 لومنس دردسترس است و کارکرد در هر محیط کم نور یا تاریکی را امکان‌پذیر می‌سازد.

تنظیم دما در رنج وسیع: تنظیم دمای نور یکی از قابلیت‌های بسیار خوب و کاربردی رینگ‌ لایت‌های الگاتو است. میزان دمای نور از 2900K تا 7000K قابل تنظیم است که رنج وسیعی از دماهای نور سرد تا گرم را ارائه می‌دهد و کیفیت و شفافیت تصاویر ویدیویی را دلپذیرتر و بی‌نیاز از هرگونه پردازش اضافی می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا