سرور مجازی
zoomit

هواوی احتمالاً به‌زودی موبایلی با دوربین سلفی در زیر نمایشگر معرفی می‌کند

شرکت‌های گوشی‌ساز در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند طراحی دستگاه‌های خود را مدرن‌تر کنند و وقتی از دستگاه مدرن حرف می‌زنیم ذهنمان سمت گوشی‌هایی تمام‌صفحه می‌رود. گوشی‌سازان در ابتدا حاشیه‌ی اطراف صفحه‌نمایش را کاهش دادند،‌ سپس سراغ بریدگی (ناچ) رفتند و در نهایت بریدگی جای خود را به حفره داد. مرحله‌ی بعد تولید دوربینی است که بدون افت کیفیت در زیر صفحه‌نمایش فعالیت کند.

شماری از شرکت‌های گوشی‌ساز دوربین سلفی را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کرده‌اند، بااین‌حال دوربین سلفی زیرصفحه‌ای فعلاً کیفیت خیلی خوبی ندارد. براساس گزارشی جدید، هواوی نیز به فکر منتقل کردن دوربین سلفی به زیر صفحه‌نمایش گوشی‌هایش افتاده است.

این نخستین باری نیست که به تولید موبایل مجهز به دوربین سلفی زیرصفحه‌ای توسط هواوی اشاره می‌شود. هواوی در ماه‌های اخیر چند پتنت مرتبط به این فناوری ثبت کرده است. برخی از شایعه‌ها گفته بودند میت 40 پرو دوربین سلفی را به زیر نمایشگر می‌برد، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

هواوی سنترال می‌نویسد که شاید به‌زودی شاهد معرفی گوشی جدید هواوی با دوربین سلفی در زیر نمایشگر باشیم. این رسانه در ویدیوی تبلیغاتی سیستم‌عامل جدید هارمونی ۳ به سرنخ‌هایی دست پیدا کرده است.

تصویر واقعی گوشی هواوی با دوربین سلفی در زیر نمایشگر

وقتی با دقت به تصویر نگاه کنید متوجه می‌شوید گوشی بالا به هواوی P50 پاکت بی‌شباهت نیست. جالب است که حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری دستگاه دیده می‌شود. هواوی فعلاً هیچ جزئياتی درباره‌ی گوشی جدید اعلام نکرده بنابراین فعلاً همه‌چیز در حد شایعه است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پتنت هواوی انتقال دوربین سلفی به زیر نمایشگر را نشان می‌دهد

هواوی گوشی P50 پاکت را چند ماه پیش با طراحی تاشدنی و صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچ OLED معرفی کرد. هواوی P50 پاکت در چین با سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 و در بازارهای بین‌المللی با رابط کاربری EMUI 12 برپایه‌ی اندروید عرضه می‌شود. پنل پشتی هواوی P50 پاکت از دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا