سرور مجازی
فضای مجازی

خودروی شاسی بلند میباخ EQS برای اولین بار دیده شد + تصاویر

شرکت مرسدس بنز در حال حاضر برخی از پیشرفته‌ترین خودرو‌های الکتریکی موجود در بازار را دارد. خانواده EQ دائما در حال رشد است و امنون از کراس اوور‌های EV سطح پایه گرفته تا سدان‌ها و شاسی بلند‌های لوکس را شامل می‌شود.

در همین حال به نظر می‌رسد که این خودروساز در حال کار بر روی اولین خودروی الکتریکی خود با برند مایباخ است. عکاسان جاسوسی مجموع‌های از تصاویر جاسوسی را ثبت و منتشر کرده و گفته اند که این خودرو، یک نمونه اولیه از خودروی شاسی بلند Maybach EQS است.

این مدل سال گذشته در نمایشگاه خودرو مونیخ ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و مرسدس بنز اکنون در تلاش است تا آن را به بازار عرضه کند. البته، از نظر طراحی تغییرات زیادی خواهد داشت، اگرچه ما انتظار داریم مدل نهایی تولیدی، ظاهری مشابه این تصاویر داشته باشد.

خودروی شاسی بلند میباخ EQS

البته در واقع چیز زیادی از استایل این میباخ، در تصاویر مشخص نیست، زیرا این نمونه اولیه هنوز به شدت استتار شده و گویا هنوز به طراحی نهایی نرسیده است.

هنوز برای ارائه مشخصات فنی این خودرو زود است، اگرچه مرسدس قبلاً قول داده است که شاسی بلند EQS میباخ دارای برد حدودی ۳۷۳ مایل (۶۰۰ کیلومتر) خواهد بود. گفته میشود لوکسترین خودروی الکتریکی در خط تولید این شرکت آلمانی، دارای یک پیشرانه دو موتوره خواهد بود.

شاسی بلند میباخ EQS


بیشتر بخوانید

  • عرضه تاکسی‌های خودران هیوندا تا سال ۲۰۲۳

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا