سرور مجازی
zoomit

کامیپوتر همه‌کاره لنوو Xiaoxin Pro با نمایشگر ۲۷ اینچی و گرافیک اینتل Arc A370M معرفی شد

کامیپوتر همه‌کاره‌ی Xiaoxin Pro 27 لنوو همان‌طور‌که از نامش پیدا است، به نمایشگری ۲۷ اینچی مجهز است و از جدیدترین پردازنده‌های نسل‌دوازدهمی اینتل Coire i7 و گرافیک‌های سری Arc بهره می‌برد. این شرکت پوستری برای محصول جدیدش منتشر کرده است که نشان می‌دهد اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

Xiaoxin Pro 27 لنوو درواقع در دو نسخه با صفحه‌نمایش ۲۳٫۸ و ۲۷ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل روانه‌ی بازار خواهد شد. این پنل‌ها از نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و گواهی کاهش‌ سطح نور آبی نیز دارند. کامپیوتر همه‌کاره‌ی جدید لنوو به بلندگوهای دوگانه‌ی ۵ واتی JBL و دوربین 2.5K نیز مجهز شده است.

کامپیوتر همه کاره لنوو Xiaoxin Pro 27

مقاله‌ی مرتبط:

  • لنوو Legion Y70 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی به‌زودی معرفی می‌شود
  • مشخصات کلیدی لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 پیش از عرضه فاش شد

VideoCardz می‌نویسد لنوو عملکرد سیستم جدید خود را برای سه بازی League of Legends با وضوح 2K و نرخ ۱۵۲ فریم‌برثانیه و Counter Strike GO با وضوح 2K و نرخ ۱۱۰ فریم‌برثانیه و World of Tanks با کیفیت 1080p و نرخ ۱۴۲ فریم‌برثانیه به‌نمایش گذاشته است.

علاوه‌براین، لنوو تأیید می‌کند که محصول مذکور هنگام کار با ادوبی پریمیر پرو تا ۳۰ درصد سرعت بیشتری ارائه خواهد داد و ویرایش فایل‌های ویدئویی H.264 در نرم‌افزار Davinci Resolve تا ۷۰ درصد و خروجی‌گرفتن ویدئوهای FFMPEG h.265 تا ۹۰۰ درصد سریع‌تر خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا