سرور مجازی
zoomit

مانیتور ۲۷ اینچی همه‌کاره‌ی Libero 27BQ70QC ال جی با وب‌کم جداشدنی عرضه شد

اوایل هفته‌ی جاری، ال‌ جی عرضه‌ی جدیدترین سری مانتیورهای گیمینک اولتراگییر را در اروپا تأیید کرد که شامل مدل‌های اولتراگییر 32GQ850 و 32GQ950 و 48GQ900 می‌شود. در مرحله‌ی بعد، این شرکت مانیتور ۲۷ اینچی لیبرو 27BQ70QC را معرفی کرده است که درمقایسه‌با مانتیورهای سه‌تایی گیمینگ خود مخاطبان کاملاً متفاوتی را هدف گرفته است.

مانیتور لیبرو 27BQ70QC مخصوص کار در دفاتر اداری یا خانگی است. اگرچه صفحه‌نمایش لیبرو 27BQ70QC ویژگی متمایزی ندارد، از گزینه‌های جالبی بهره‌مند است. مانیتور جدید ال جی را می‌توان مثل تلویزیون‌های هوشمند بدون پایه‌ استفاده کرد یا آن را همان‌طورکه در تصاویر مشخص است، روی دو براکت قرار داد. همچنین، ال جی یک وب‌کم Full HD جداشدنی برای تماس‌های کنفرانسی برای لیبرو 27BQ70QC در نظر گرفته است.

LG Libero 27BQ70QC

به‌گفته‌ی ال جی، مانیتور لیبرو 27BQ70QC از نرم‌افزاری بهره‌مند است که صفحه را با‌‌توجه‌‌به تمامی جهت‌ها تنظیم می‌کند. بنابراین، برای تغییر جهت مانیتور به کارکردن با دکمه‌ها یا منو تنظیمات آن نیازی نیست. رزولوشن مانیتور جدید ال جی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است و از پوشش رنگی sRGB به‌میزان ۹۹ درصد و پشتیبانی از HDR10 بهره می‌برد.

LG Libero 27BQ70QC

ال جی لیبرو 27BQ70QC را به درگاه HDMI و USB نوع C مجهز کرده است که می‌تواند دستگاه‌های متصل را با سرعت ۶۵ وات شارژ کند. متأسفانه ال جی هنوز درباره‌ی قیمت لیبرو 27BQ70QC اظهارنظری نکرده است. مشخصات کامل این مانیتور را روی وب‌سایت رسمی ال جی می‌توانید مشاهده کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا