سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شروع سال تحصیلی جدید با بهترین لپ تاپ دانشجویی هواوی در بازار ایران

با شروع سال تحصیلی جدید افراد زیادی به دنبال تهیه یک لپ تاپ مناسب برای استفاده دانشجویی و دانش‌آموزی هستند و می‌کوشند با کمترین هزینه ممکن، بهترین‌ها را به دست بیاورند. اما کدام لپ تاپ بازار ایران بهترین انتخاب برای دانشجویان و دانش آموزان در سال ۲۰۲۱ است و از میان انبوه لپ‌‌تاپ‌های موجود، چرا باید نگاه ویژه‌ای به HUAWEI MateBook D15 2021داشته باشید؟

حمل آسان و استحکام بالا

ممکن است بر روی کاغذ، مشخصات بسیاری از لپ تاپ‌های موجود در بازار نزدیک به همدیگر باشد؛ اما آنچه در نهایت رضایت خریدار را رقم می‌زند، هنر، ظرافت و تجربه شرکت سازنده است. لپ تاپ میت بوک دی ۱۵ یک محصول شکیل و سبک است که با وجود سخت‌افزارها و صفحه‌نمایش بسیار ایده‌آل، تنها ۱.۵۶ کیلوگرم وزن دارد.

برای یک لپ‌تاپ دانشجویی یا دانش آموزی، حمل‌پذیری بالا بسیار حائز اهمیت است و باید به راحتی بتوان دستگاه را در کوله‌پشتی قرار داد و دغدغه‌ای بابت خرابی یا سنگین بودن آن نداشت. لپ تاپ MateBook D15 2021 در زمینه طراحی کاملاً از محصولات بازار جلوتر است و از قاب آلومینیومی با استحکام بسیار بالا بهره می‌برد. این لپ تاپ در ضخیم‌ترین نقطه خود تنها ۱۶.۹ میلی‌‌متر ضخامت دارد اما در عین حال بسیار محکم و بادوام است.

با حضور هوآوی MateBook D15 2021 لپ تاپ‌هایی با بدنه پلاستیکی و ضخامت زیاد را فراموش کنید؛ شما با حداقل هزینه یک لپ تاپ کاملاً مدرن و زیبا را به دست می‌آورید که اگر بخواهید حتی مشابه آن را از برندهایی چون اپل تهیه کنید، باید به مراتب هزینه بیشتری بپردازید.

صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت

بدیهی است صفحه نمایش یک لپ تاپ باید بزرگ، باکیفیت و پر نور باشد تا از طراحی گرفته تا خواندن کتاب‌های الکترونیکی و وب‌گردی، تجربه‌ای دل‌چسب ارائه کند. MateBook D15 2021 از صفحه نمایش بسیار باکیفیتIPS با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد که مشابه آن را فقط در محصولات بسیار گران قیمت می‌توانید پیدا کنید.

لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 دارای روشنایی کافی برای استفاده در هر محیط، دقت رنگ بالا، کنتراست مناسب و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه است؛ بنابراین برای هر نوع استفاده‌ای کاملاً ایده آل است و هرگز کمبودی احساس نخواهید کرد.

صفحه نمایش این لپ تاپ کاملاً دوستدار چشمان شماست و موجب خستگی یا خشکی آنها نمی‌شود. این لپ تاپ موفق به اخذ دو تاییدیه معتبر از موسسه آلمانی TÜV Rheinland شده است و با حذف لرزش نور زمینه و ساطع نکردن نور آبی مضر برای چشم‌ها، مانع از خستگی و خشکی زودرس آنها می‌شود.

بنابراین شما با داشتن لپ تاپ میت بوک D15 2021 هوآوی می‌توانید با خیال آسوده ساعت‌ها از آن استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن چشم‌هایتان نداشته باشید.

بنابراین شما با داشتن لپ تاپ میت بوک D15 2021 هوآوی می‌توانید با خیال آسوده ساعت‌ها از آن استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن چشم‌هایتان نداشته باشید.

این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i5-1135G7 اینتل با قابلیت کار همزمان با هشت رشته (Thread) و تقویت فرکانس تا ۴.۲۰ گیگاهرتز برخوردار است که به خوبی قادر به اجرای همزمان برنامه‌های متعدد است. همچنین این پردازنده در ترکیب با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم پرسرعت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت از نوع NVMe PCle SSDبه راحتی برنامه‌های مهندسی و تخصصی مورد استفاده دانشجویان رشته‌های مختلف را اجرا می‌کند.

پردازنده ۱۰ نانومتری Core i5-1135G7 اینتل به خوبی از عهده اجرای برنامه‌های تخصصی برآمده و با حضور شتاب دهنده گرافیکی Intel Iris Xe، به راحتی می‌توانید به انجام کارهایی چون طراحی، نقشه‌کشی و ترسیم سه‌بعدی بپردازید. همچنین این لپ تاپ به خوبی از عهده اجرای بازی‌های تفننی محبوب بر می‌آید و در اوقات فراغت خود می‌توانید مقداری هم به گیمینگ بپردازید.

باتری با دوام و شارژر منحصر به فرد

لپ تاپ جدید هواوی نه تنها باتری پرظرفیتی با شارژدهی ۴۲ وات‌ساعت دارد، بلکه از سخت‌افزارهای مُدرن و کم‌مصرف نیز بهره می‌برد که موجب دوام بالای آن شده است. اما هوآوی MateBook D 15 2021 یک برتری کاملاً متمایزکننده هم دارد و آن شارژر بسیار کوچک اما پرقدرت ۶۵ واتی است.

این لپ تاپ دارای یک شارژر ۶۵ واتی کوچک از نوع Type-C است که به راحتی در جیب لباس یا کوله‌پشتی‌تان جا می‌گیرد و به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید همیشه آن را با خودتان حمل کنید. شما با این شارژر می‌توانید افزون بر لپ تاپ، گوشی موبایل یا تبلت خود را هم شارژ کنید و دیگر لازم نیست چندین شارژر مختلف را به طور همزمان با خودتان حمل کنید.

شارژر میت بوک D 15 2021 هوآوی در بین محصولات هم‌رده و حتی گران قیمت‌تر بازار بی‌نظیر است و با تنها ۱۵ دقیقه شارژ کردن می‌توانید تا ۲ ساعت از این لپ تاپ استفاده کنید.

امکانات مدرن و درجه یک

یک لپ تاپ مناسب برای استفاده دانشجویی افزون بر باتری بادوام، صفحه نمایش باکیفیت، سخت افزار قوی و طراحی سبک و باریک باید امکانات مناسبی هم داشته باشد. برای نمونه چنین لپ تاپی باید صفحه کلید دقیق و راحتی داشته باشد که ساعت‌ها بتوانید از آن استفاده کنید و دچار اشتباه تایپی یا خستگی انگشتان نشوید.

خوشبختانه در لپ تاپ میت بوک D15 2021 هوآوی هیچ چیز فدای دیگری نشده است و این محصول از صفحه کلید حرفه‌ای، تاچ پد بزرگ و دقیق، وب کم HD مخفی در کیبورد، بلندگوی استریو با صدای باکیفیت و بلند، چندین میکروفن داخلی، حسگر اثر انگشت و درگاه‌های ارتباطی پرسرعت و سریع نیز بهره می‌برد که آن را به یک لپ تاپ تمام‌عیار تبدیل کرده است.

این لپ تاپ در کنار درگاه‌های ارتباطی پرسرعت نظیر USB 3.2 Gen1، از Wi-Fi 6 با آنتن پرقدرت نیز بهره می‌برد و می‌توانید از بالاترین سرعت اینترنت ممکن با قدرت آنتن بالا برخوردار شوید که برای یک دانشجو امری بسیار حیاتی است.

همچنین باید بدانید برخلاف لپ تاپ‌های دیگر موجود در بازار ایران، میت بوک D15 2021هوآوی با ویندوز ۱۰ اورجینال عرضه می‌شود که حتی می‌توانید آن را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید. با داشتن ویندوز اورجینال همواره قادر خواهید بود آخرین آپدیت‌های امنیتی و قابلیت‌های جدید را دریافت کنید و از نهایت امنیت، پایایی و پایداری سیستم عامل مایکروسافت برخوردار شوید.
کیفیت و دوام قابل اتکا

حالا که فکر می‌کنید بهترین لپ تاپ بازار برای استفاده دانشجویی و آموزشی را پیدا کرده‌اید، بهتر است بدانید MateBook D 15 2021 با استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه طراحی و تولید شده است. هوآوی این لپ‌تاپ را تحت شرایط بسیار سخت‌گیرانه مورد آزمایش‌های بسیار دشواری قرار داده که در صنعت لپ تاپ بی نظیر است.

میت بوک دی۱۵ نسخه ۲۰۲۱ از نظر دوام لولا، دوام درگاه‌های USB، دوام تاچ پد، دوام کیبورد، دوام حسگر اثرانگشت و توانایی کار در حرارت و رطوبت بالا مورد سخت‌ترین آزمایش‌ها قرار گرفته و با موفقیت همه آنها را پشت سر گذاشته است.

سخن پایانی

هوآوی برند معتبر و باسابقه‌ای است که همواره با ارزش خرید بالای محصولات خود توانسته برندهای کهنه‌کار بازار را به چالش بکشد. لپ تاپ هواوی MateBook D15 2021 هم از این قاعده مستثنی نیست و امکانات و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند که با این قیمت در لپ‌تاپ دیگری یافت نمی‌شود و برای به دست آوردن آنها از هر برندی جز هوآوی، باید به مراتب بیشتر هزینه کنید.

شما می‌توانید لپ تاپ MateBook D15 2021 هوآوی را با گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش معتبر از طریق این لینک خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا