سرور مجازی
zoomit

پیکسل فولد احتمالاً بدون بریدگی نمایشگر داخلی و با طراحی مشابه پیکسل ۷ عرضه خواهد شد

با وجود تأخیرهای فراوان و شایعات مختلف، گوگل همچنان درحال‌ کار روی یک گوشی تاشو است و این هفته جزئیات بیشتری درمورد دوربین و زبان طراحی آن دریافت کرده‌ایم.

با توجه به اطلاعاتی که Digital Chat Station در ویبو منتشر کرده است، پیکسل تاشو گوگل ظاهری شبیه اوپو Find N خواهد داشت. این دستگاه شامل طراحی کوچک‌تر است که صفحه‌نمایش بیرونی آن در امتداد یک محور عمودی باز می‌شود تا نمایشگر بزرگ‌تر آن نمایان شود.

بااین‌حال، آنچه در آخرین گزارش این افشاگر مطرح شده است، به آرایه‌ی دوربین ارتباط دارد. ظاهراً پیکسل تاشو از دوربین نمایشگر داخلی خود صرف‌نظر می‌کند و درعوض صفحه‌نمایشی یک‌تکه و بدون بریدگی خواهد داشت. سامسونگ از مدت‌ها قبل دوربین سلفی را روی نمایشگر داخلی قرار می‌دهد، و دوربین عقب آن نیز بریدگی بزرگی دارد. علاوه‌براین اوپو Find N از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد.

البته این بدان معنا است که گوشی تاشو گوگل نمی‌تواند ازطریق نمایشگر داخلی عکس بگیرد یا به دوربین فیلم‌برداری بپیوندد. نمایشگر بیرونی همچنان از یک دوریبن سلفی بهره خواهد برد که ظاهراً مثل سایر گوشی‌های پیکسل در مرکز بالای آن تعبیه خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • دوربین و نمایشگر پیکسل 6a در آزمون‌های DXOMark نتایج درخورتوجهی به‌دست آورده است

شایان‌ ذکر است این داده‌های جدید با آنچه اخیراً درمورد دوربین پیکسل فولد فاش شده بود مطابقت دارد. کایل برادشاو نیز شواهدی مبنی‌بر حالت خاصی از این دستگاه پیدا کرد که می‌تواند منجر به این شود که وقتی گوشی را باز می‌کنیم، کاربران وادار به گرفتن عکس سلفی شوند. گلکسی زدفولد ۳ قابلیتی را ارائه می‌دهد که از دوربین‌های عقب برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر استفاده می‌کند و به‌نظر می‌رسد که گوگل نیز احتمالاً همین‌ کار را تکرار خواهد کرد. همچنین ابتدا شواهدی دردسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد یک دوربین داخلی در پیکسل فولد ارائه خواهد شد، اما اکنون احتمال دارد گوگل این طراحی را تغییر داده باشد.

بااین‌حال، مشخص نیست که آیا گوگل به‌طور کامل از دوربین داخلی پیکسل فولد صرف‌نظر می‌کند یا خیر. همچنین به یک دوربین حفره‌ای اولترا میکرو در قاب پیکسل تاشو اشاره شده است. متأسفانه درحال‌حاضر نمی‌دانیم این خبرها چه معنایی دارد اما می‌تواند به نوعی دوربین سلفی برای صفحه‌نمایش داخلی آن اشاره داشته باشد.

به گزارش 9to5google، طبق اطلاعات جدید، پیکسل فولد احتمالاً از زبان طراحی سری پیکسل ۷ استفاده خواهد کرد که جای تعجب ندارد. پیکسل ۷ درظاهر شبیه پیکسل ۶ است که در گزینه‌های رنگی جدید عرضه خواهد شد و علاو‌براین بخش نوار دوربین پشتی آن از طراحی جدیدی بهره خواهد برد.

درهرصورت باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم گوگل اولین گوشی تاشو خود را با چه ظاهر و امکاناتی عرضه خواهد کرد. این درحالی است که سامسونگ نیز به‌زودی از جدیدترین نسل گوشی‌های تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا