سرور مجازی
zoomit

دوربین و نمایشگر پیکسل 6a در آزمون‌های DXOMark نتایج درخورتوجهی به‌دست آورده است

پیکسل 6a مراحل آزمایش نمایشگر و دوربین DXOMark را پشت‌سر گذاشته است که عملکرد بسیار خوب این دستگاه را نشان می‌دهد. فروش این گوشی میان‌رده اخیراً آغاز شده است و نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد دوربین آن بسیار خوب است. وقتی برچسب قیمتی رقابتی این دستگاه را نیز مدنظر قرار دهیم، عملکرد آن حتی چشمگیرتر خواهد بود.

به‌گزارش Gizmochina، دوربین اصلی پیکسل 6a گوگل در معیار DXOMark امتیاز ۱۳۰ راه کسب کرده که از امتیاز دوربین اصلی پیکسل ۶ کمی کمتر است و آن را در جایگاه بیست‌ویکم فهرست این وب‌سایت قرار می‌دهد. براساس نتایج به‌دست‌آمده از آزمایش‌های DXO، این گوشی ازنظر عملکرد دوربین هم‌تراز آیفون ۱۲ پرومکس و آيفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی قرار دارد. گفتنی است این سه مدل اساساً حسگر دوربین یکسانی دارند.

امتیاز دوربین پیکسل 6a در DXOMark

عملکرد دوربین سلفی گوشی میان‌رده‌ی پیکسل 6a در معیار DXOMark ضعیف بود و امتیاز ۸۶ را به‌دست آورد که آن را در جایگاه چهل‌ونهم فهرست این وب‌سایت قرار می‌دهد. دوربین سلفی این دستگاه هم‌تراز گوشی‌هایی مثل وان‌پلاس ۷ پرو است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ادغام Google Duo و Meet با انتشار جدیدترین به‌روزرسانی Duo آغاز شد
  • گوگل احتمالاً در آینده گوشی‌هایی با بدنه‌ سرامیکی تولید خواهد کرد

امتیاز نمایشگر 1080p این دستگاه ۸۶ است که باعث می‌شود نشان Silver Display را دریافت کند؛ هرچند نرخ نوسازی این دستگاه ۶۰ هرتز است. صفحه‌نمایش OLED این گوشی رنگ‌های باکیفیتی تولید می‌کند و در شرایط مختلف خوانایی خوبی ارائه می‌دهد. بااین‌حال، نمایشگر این محصول زیر نور شدید خورشید عملکرد ضعیفی دارد.

امتیاز نمایشگر پیکسل 6a در DXOMark

درمجموع، آزمایش‌های DXOMark نشان می‌دهد پیکسل 6a احتمالاً فاصله‌ی کمی از برادر بزرگ‌تر خود، یعنی پیکسل ۶ دارد که با‌‌‌‌توجه‌‌‌به تفاوت قیمت میان این دو دستگاه، منطقی به‌نظر می‌رسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا