سرور مجازی
اینترنت

چه کسی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد؟/ دانش آموخته شریف ، معاون پیشین نوآوری و داماد جواد لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه شورای عالی فضای مجازی با رای اکثریت اعضا، سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی جایگزین سید ابو الحسن فیروزآبادی شده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز حکم سیدمحمد امین آقامیری به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی رسما صادر شد.

آقامیری دارای مدرک دکتری مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA و کارشناسی مهندسی برق هر سه از دانشگاه صنعتی شریف است و از جمله سوابق وی می‌توان به معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و ریاست سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اشاره کرد.

وی در سمت رئیس کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نیز خدمت کرده‌است و رئیس کمیته توسعه زیرساختها و بومی سازی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، رئیس کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس پژوهشکده فناوری‌های راهبردی شهید رضایی نیز بوده‌است.

از دیگر سمت‌هایی که وی در آن فعالیت کرده‌است می‌توان به ریاست هیأت مدیره شرکت پیشران الکتریک شریف و دبیری انجمن علمی نخبگان دانشگاه صنعتی شریف در سال‌های ۸۵-۸۶ و ۸۶-۸۷ اشاره کرد.

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود فاش کرد که دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی، داماد جواد لاریجانی است؛ او نوشت:« فقط خواستم عرض کنم آقای محمدامین آقامیری دبیر جدید شورایعالی فضای مجازی داماد آقای جواد لاریجانی است و پدر ایشان هم رئیس دانشگاه شهیدبهشتی. مبارک است.»

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا