سرور مجازی
zoomit

فهرست آمازون جزئیات گلکسی زد فولد ۴ و قاب محافظ جدید قلم S Pen آن را نشان می‌دهد

به‌نظر می‌رسد وب‌سایت هلند آمازون قبل از برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲، گلکسی زدفولد ۴ را در فهرست محصولات خود اضافه کرده است. این فهرست به قیمت گوشی تاشو پرچم‌دار بعدی سامسونگ اشاره نمی‌کند؛ اما جزئیات دقیقی درمورد آن ارائه می‌دهد. تصاویر موجود در فهرست آمازون، ابعاد نمایشگر بیرونی و داخلی گلکسی زد فولد ۴ را به‌ترتیب با ابعاد ۶٫۲ و ۷٫۶ اینچی نشان می‌دهد که هر دو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

علاوه‌براین، قاب S Pen جدیدی برای گلکسی زد فولد ۴ در فهرست آمازون نشان داده شده است و به‌نظر می‌رسد که موقعیت نگه‌داری قلم روی آن، درمقایسه‌با قاب زد فولد ۳ بهبود یافته است. درکنار قاب مخصوص قلم S Pen و جزئیات نمایشگر، جزئیاتی از رنگ‌بندی این محصول دردسترس قرار گرفته است؛ اما احتمال دارد این رنگ‌ها گزینه‌های نهایی نباشند. یکی از تصاویر منتشرشده در فهرست آمازون رنگ مشکی یا خاکستری تیره‌ی این محصول را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که قاب S Pen جدید به‌نظر ترکیبی از خاکستری و سبز است.

تصاویر موجود در فهرست آمازون نرم‌افزار جدید نسل بعدی گلکسی زد فولد سامسونگ را نیز نشان می‌دهد. اطلاعات خاص نرم‌افزاری زد فولد ۴ مشخص نیست؛ اما تصاویر منتشر‌شده شباهت زیادی به عکس‌های تیزر اندروید 12L دارند. گفتنی است که اندروید 12L اواخر سال گذشته و با هدف بهبود قابلیت‌ها برای گوشی‌های تاشو معرفی شد.

به‌هرحال، تفاوت‌های جزئی میان عکس‌های موجود در فهرست آمازون و تصاویر تیزر اندروید 12L نیز وجود دارد. عکس‌های جدید نشان‌دهنده‌ی چند دکمه‌ی اضافه در نواروظیفه‌ی زد فولد ۴ است. درنهایت تا وقتی این گوشی تاشو رسماً معرفی نشود، نمی‌توان درباره‌ی قابلیت‌های نرم‌افزاری آن با قاطعیت اظهارنظر کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟
  • سامسونگ به‌دلیل فروش کم، میزان تولید گوشی‌های هوشمند خود را کاهش می‌دهد

فهرست آمازون هلند نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۴ را با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز نشان‌ می‌دهد که این موضوع با شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی مطابقت دارد. رویداد گلکسی آنپکد ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود سامسونگ در این مراسم گلکسی زدفولد ۴ را درکنار محصولات دیگری ازجمله زدفلیپ ۴ و سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو رسماً رونمایی کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا