سرور مجازی
zoomit

گوگل احتمالاً تولید پیکسل ۷ و پیکسل فولد را به فاکسکان واگذار می‌کند

اگرچه گوگل هنوز به‌طور رسمی درمورد گوشی تاشو آینده‌ی خود اطلاعیه‌ای منتشر نکرده، اما افشاگر معروف DigitalChatStaion در ویبو خود می‌گوید این شرکت همچنان درحال برنامه‌ریزی برای معرفی اولین نسل گوشی تاشو خود در سه‌ماهه‌ی چهارم سال میلادی جاری است که انتظار می‌رود فاکسکان تولید آن را از سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ آغاز کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیکسل ۷ اولترا احتمالاً با نمایشگر 2K و دوربین مجهز به حسگر IMX787 عرضه خواهد شد

علاوه‌براین گفته‌ می‌شود فاکسکان سفارش‌های ساخت سری پیکسل ۷ را نیز دریافت خواهد کرد. DigitalChatStaion همچنین چند نکته‌ی کلیدی درمورد پیکسل فولد به‌اشتراک گذاشته است. وی معتقد است این دستگاه از صفحه‌نمایشی با وضوح 2K بهره خواهد برد که دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه خواهد شد. این افشاگر همچنین به دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کانونی متغییر این دستگاه اشاره کرده که در کنار آن دوربین دیگری با حسگر IMX787 سونی قرار خواهد گرفت.

همان‌طورکه Gsmarena اشاره می‌کند پیکسل فولد احتمالاً از تراشه‌ی اختصاصی تنسور ۲ گوگل و بدنه‌ای از جنس سرامیک بهره خواهد برد. وزن این گوشی نیز مشخص نیست. سرامیک ماده‌ای بسیار سنگین است و استفاده از آن در یک گوشی تاشو، مسلماً باعث افزایش درخورتوجه وزن آن دستگاه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا