سرور مجازی
zoomit

سامسونگ اپلیکیشن Expert RAW را برای گلکسی زد فولد ۳ نیز منتشر کرد

اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ که اکنون ازطریق فروشگاه گلکسی دردسترس قرار گرفته، یک برنامه‌ی دوربین پیشرفته برای گوشی‌های هوشمند غول فناوری کره‌ای است. این اپلیکیشن با کنترل کامل روی سرعت شاتر، ISO، فوکوس و موارد دیگر، کنترل‌های دقیق‌تری برای عکس‌برداری ارائه می‌کند. عکس‌ها با این برنامه به‌صورت RAW ثبت می‌شوند؛‌ درنتیجه می‌توان آن‌ها را در برنامه‌هایی مثل Adobe Lightroom ویرایش کرد.

به گزارش 9to5Google، فهرست تغییرات جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن Expert RAW شامل پشتیبانی از گلکسی زد فولد ۳ است. البته سامسونگ اوایل سال جاری اعلام کرده بود که پشتیبانی از این گوشی تاشو پرچم‌دار به اپلیکیشن مورد اشاره اضافه خواهد شد. این برنامه همچنین برای گلکسی S21 اولترا، گلکسی S21 پلاس و سری گلکسی S22 دردسترس قرار گرفته است.

جدیدترین نسخه‌ی Expert RAW سامسونگ پردازش عکس‌ها را در نور کم بهبود می‌بخشد و در کل شامل بهبودهای دیگری برای افزایش کیفیت تصاویر است. فهرست تغییراتی که سامسونگ به آن‌ها اشاره کرده:

  • به‌روزرسانی مدل‌های پیشتیبانی‌شده (گلکسی زد فولد ۳)
  • پردازش سریع‌تر تصاویر در نور کم
  • بهبود کیفیت تصویر در صحنه‌های مختلف
مقاله‌ی مرتبط:

  • فهرست دستگاه‌های سازگار با اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ مشخص شد
  • اپلیکیشن دوربین جدید سامسونگ تنظیمات دستی را برای لنزهای تله‌فوتوی گلکسی S21 اولترا فعال می‌کند

شایان‌ ذکر است که اپلیکیشن Expert RAW هنوز در گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی S20 اولترا و گلکسی زد فولد ۲ پشتیبانی نمی‌شود. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، این گوشی‌های هوشمند احتمالاً طی دو ماه آینده به فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده‌ی Expert RAW اضافه خواهند شد.

پشتیبانی از گلکسی زد فولد ۳ از نسخه‌ی ۱٫۰٫۰۲٫۶ به اپلیکیشن Expert RAW اضافه شده است. البته این برنامه کیفیت دوربین این گوشی تاشو را به‌طور جادویی ارتقا نخواهد داد، اما مطمئناً کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین این دستگاه را تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا