سرور مجازی
zoomit

احتمال افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ 4، زد فولد 4 و واچ 5 قوت گرفت

زمان زیادی به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده و اکنون قیمت محصولات بعدی گلکسی توسط Steve Hemmerstoffer برای بازار اروپا فاش شده است. براساس این گزارش، گوشی‌های تاشدنی و گلکسی واچ ۵ آینده افزایش قیمت از ۲۰ یورو تا ۲۰۰ یورو را تجربه خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت گلکسی فولد ۴ برای مدل پایه ۱۸۰۰ یورو (۱۸۳۴ دلار) باشد و قیمت مدل پرچم‌دار مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تا ۱۹۲۰ یورو (۱۹۵۵ دلار) افزایش پیدا کند. قیمت گلکسی فلیپ ۴ از ۱۱۰۹ یورو (۱۱۳۰ دلار) تا ۱۱۷۰ یورو (۱۲۱۲ دلار) خواهد بود.

در مورد ساعت‌های هوشمند، قیمت گلکسی واچ ۵ از ۳۰۰ یورو (۳۰۵ دلار) تا ۳۸۰ یورو (۳۸۷ دلار) افزایش پیدا خواهد کرد و قیمت گلکسی واچ ۵ پرو از ۴۷۰ یورو (۴۷۸ دلار) شروع و به ۵۰۰ یورو (۵۰۹ دلار) خواهد رسید.

با توجه به اینکه تبدیل‌ها بدون مالیات و تبلیغات هستند، این قیمت‌های فاش‌شده همگی بیشتر از قیمت‌های خرده‌فروشی فعلی برای مدل‌های مشابه هستند، به‌طوری که گلکسی زد فلیپ ۷۰ یورو بیشتر از زد فلیپ ۳ برای مدل پایه خود قیمت دارد. سامسونگ برای اولین‌بار است که Watch 5 Pro را عرضه می‌کند و قیمت آن ۲۰۰ یورو بیشتر از گلکسی واچ ۴ پایه خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ احتمالاً حرف Z را از نام گوشی‌های تاشو خود حذف خواهد کرد

بااینکه قبلاً پیش‌بینی شده بود سامسونگ قیمت گلکسی فلیپ و فولد ۴ را کاهش دهد، این گزارش‌ها از افشاگر یادشده خلاف آن را نشان می‌دهد. درهر‌حال با گذشت زمان و در جریان رویداد آنپکد ۱۹ مرداد همه‌‌ی این موارد مشخص خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا