سرور مجازی
اقتصادی

نرخ خرید آپارتمان در محدوده انقلاب تهران/ این خانه کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت دارد

نرخ خرید آپارتمان در محدوده انقلاب تهران/ این خانه کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت دارد

میدان انقلاب اسلامی، میدانی است در منطقه ۱۱ شهر تهران که در تقاطع خیابان‌های انقلاب اسلامی، کارگر و آزادی قرار دارد. اگر قصد خرید خانه محدوده میدان انقلاب را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۸۰ متری در محدوده میدان انقلاب درحالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۷ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۲۴ ساله در محدود میدان انقلاب با متراژ ۹۰ متر و دو اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در محدوده میدان انقلاب با متراژ ۵۲ متر و سنی معادل ۲۷ سال درحالی که این واحد تک خوابه است معادل ۲ میلیاردو ۹۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷ ساله در محدوده میدان انقلاب با متراژ ۵۱ متر و یک اتاق خواب و آسانسور و پارکینگ، انباری به بودجه‌ای معادل ۵ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

خرید آپارتمان نقلی در شمال تهران چقدرآب می خورد؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در میدان انقلاب را دارید، با سرمایه ۱ میلیاردو ۷۲۰ تومان می‌توانید واحدی ۲۴ ساله با متراژ ۳۶ متر را خریداری کنید.

نرخ خرید آپارتمان در محدوده انقلاب تهران/ این خانه کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت دارد

همچنین برای خرید واحدی دیگر در میدان انقالاب با متراژ ۱۳۸متر و ۱ ساله درحالی که سه خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر واحدی با متراژ ۱۱۱ متر مد نطر دارید، یک واحد ۲۷ ساله در محدوده میدان انقلاب که ۳ خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۷ میلیاردو ۷۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۲ ساله در میدان انقلاب با متراژ ۱۰۱ متر و دو اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۷ میلیاردو ۷۰ میلیون تومان دارد.

۲۲۳۲۲۵

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا