سرور مجازی
zoomit

OxygenOS 13 ظاهر جدید الهام‌گرفته از آب را برپایه اندروید 13 به‌ارمغان می‌آورد

OxygenOS 13 اندروید ۱۳ را به‌همراه رابط کاربری و ویژگی‌های جدید در اواخر سال جاری به‌ارمغان خواهد آورد. این سیستم‌عامل اولین‌بار برای وان‌پلاس ۱۰ پرو منتشر خواهد شد که پس‌ازآن برای دارندگان وان‌پلاس 10T نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. این به‌روزرسانی برای پرچم‌داران این شرکت تا سری وان‌پلاس ۸ و سری نورد ازجمله CE 2 Lite ،N10 5G 2 ،N200 5G ،N100 و N20 5G نیز منتشر خواهد شد.

OxygenOS 13

طراحی جدید OxygenOS 13 از آب الهام گرفته شده است و وان‌پلاس آن را طراحی Aquamorphic می‌نامد و تصاویری نرم و روان و نمادهایی با لبه‌های گرد ارائه می‌دهد. رنگ‌های این رابط کاربری با گذشت روز تیره‌تر می‌شوند و صفحه‌نمایش همیشه‌روشن نیز از Bitmoji و اسپاتیفای پشتیبانی خواهد کرد.

به‌گزارش Gsmarena، پوسته‌ی OxygenOS 13 شباهت زیادی به ColorOS دارد. یکی از ویژگی‌هایی که مستقیماً از سیستم‌عامل منتخب اوپو گرفته شده، Sidebar Toolbox است. این ویژگی درواقع پوشه‌ای از برنامه‌ها است که می‌توان از لبه‌ی نمایشگر به‌سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

oxygenos 13

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان پلاس 10T با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۶٫۷ اینچی معرفی شد
  • تماشا کنید: جعبه‌گشایی وان‌پلاس 10T پیش از رونمایی رسمی

پوسته‌ی OxygenOS 13 برپایه‌ی اندروید ۱۳ توسعه داده شده است و ویژگی‌های جدیدی مثل صدای فراگیر، پشتیبانی از دالبی‌ اتموس، بهبودهایی در Nearby Share و App Streaming را به‌همراه خواهد داشت. این به‌روزرسانی Private Safe 2.0 را نیز ارائه می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن فایل‌ها و اسناد خصوصی را ذخیره کرد که دردسترس برنامه نیست.

وان‌پلاس بازه‌ی زمانی دقیقی برای انتشار OxygenOS 13 ارائه نکرده است؛ اما می‌گوید وان‌پلاس ۱۰ پرو به‌زودی نسخه‌ی بتای آن را دریافت خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا