سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی بازی MARVEL Future Revolution‏؛ ماجراجویی در جهان مارول

بالاخره انتظارها به سر رسید و بازی MARVEL Future Revolution‏ حدود پنج روز قبل منتشر شد. این بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز شما را به یک ماجراجویی بی پایان در دنیای شخصیت‌های ابرقهرمانی مارول می‌برد که کیفیت بسیار بالایی هم دارد.

داستان بازی همان کلیشه‌ی از میان برداشتن دشمنان و نجات دادن دنیا از دست آدم‌های شرور است اما جزئیات داستان تا حد خوبی آن را از تکراری بودن نجات داده و اگر اهل داستان‌های ابرقهرمانی باشید از آن لذت خواهید برد.

همانطور که پیش از این اشاره شد، بازی Marvel Future Revolution یک عنوان جهان‌باز است که در آن با توجه به لیست وظایف و روند روایی بازی به همراه بازیکنان دیگر جهان اطراف را کشف می‌کنید و با دشمنان می‌جنگید.

واضح است که در طراحی گیم‌پلی بازی توجه زیادی به خرج داده نشده و تقریبا هیچ چیز جدید و خلاقانه‌ای در آن به چشم نمی‌خورد اما گرافیک فوق‌العاده‌ی بازی به همراه یک داستان خوب، توانسته این گیم‌پلی متوسط را به یک تجربه‌ی جذاب تبدیل کند.

درست مثل گنشین ایمپکت، بازی MARVEL Future Revolution‏ هم از استانداردهای متوسط و معمول بازی‌های موبایلی فراتر رفته و گرافیکی خیره کننده ارائه داده که برای یک بازی موبایلی فراتر از انتظار است. البته همین مسئله باعث شده که حجم بازی هم بالا برود و برای دستگاه‌های ضعیف و حتی گاها متوسط مناسب نباشد.

در طی بازی کاراکترهای متنوعی دریافت می‌کنید که هر کدام توانایی‌های به خصوصی دارند و اگر از طرفداران مارول باشید، احتمالا بیشتر آن‌ها را می‌‌شناسید. انجام ماموریت‌های روزانه و جلو بردن گیم‌پلی به بازیکنان کمک می‌کند تا بتوانند کاراکترها را ارتقا دهند و قوی‌تر در صحنه‌ی مبارزه حضور پیدا کنند.

بازی MARVEL Future Revolution

سیستم شخصی‌سازی کاراکترها فقط به ظاهر قهرمان‌ها اهمیت نداده و در حقیقت هر لباسی می‌تواند حامل قدرتی به خصوص باشد و شما می‌توانید با ترکیب کردن آیتم‌های مختلف برخی از ویژگی‌های یک کاراکتر را قوی‌تر کنید و تاثیر نقاط ضعف را کاهش دهید.

هر چند که به نظر می‌رسد Netmarble با صرف دو سال زمان و هزینه‌‌ی احتمالا بسیار بالا قصد داشته بازی MARVEL Future Revolution را به عنوان بهترین محصول دوران حضور خود در بازار بازی‌سازی ارائه کند اما سیستم پرداخت نامتعادل چنان وزنه‌ی سنگینی است که این معادله را کاملا بر هم زده.

این بازی رایگان است و در طی بازی هم با هیچ تبلیغی روبرو نخواهید شد که نکته‌ی مثبتی است اما وقتی کمی زمان در بازی صرف کنید به خوبی متوجه خواهید شد که پرداخت‌های درون برنامه‌ای اثر ملموسی بر قدرت و پیشرفت بازیکنان دارند و تقریبا با یک بازی به اصطلاح Pay to Win روبرو هستید.

بازی MARVEL Future Revolution

بازی MARVEL Future Revolution با داشتن گرافیک عالی و منحصر به فرد فرصتی عالی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی‌های سال داشت اما کمپانی Netmarble با فدا کردن بخش‌های دیگر، این بازی را به یک عنوان متوسط تبدیل کرده که پس از مدتی تکراری می‌شود.

بنابراین اگر از طرفداران پروپاقرص مارول هستید و معمولا برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای هزینه می‌کنید، احتمالا بازی MARVEL Future Revolution گزینه‌ی خوبی برای اضافه شدن به لیست بازی‌های شماست، در غیر این صورت ممکن است توجهتان را به خودش جلب نکند.

MARVEL Future Revolution‏

  • MARVEL Future Revolution‏
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Netmarble Corporation
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۷۰۰/۱۶۰۰ مگابایت

دانلود گوگل‌پلی اپ‌استور مایکت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا