سرور مجازی
zoomit

گلکسی زد فولد 4 با گوریلا گلس ویکتوس پلاس و شارژ سریع‌تر از راه می‌رسد

گوشی تاشو جدید گلکسی زد فولد 4 سامسونگ برای محافظت از صفحه‌نمایش و پنل پشتی از فناوری جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس با قدرت محافظتی بیشتر استفاده می‌کند. این در حالی است که مدل قبلی این سری، گلکسی زد فولد 3، از گوریلا گلس ویکتوس معمولی بهره‌مند بود. پیش‌از‌این نیز شایعاتی مبنی‌بر استفاده از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر با فناوری Super UTG در این مدل منتشر شده بود. همچنین، طراحی جدید لولای این دستگاه می‌تواند چروکیدگی صفحه‌نمایش را کاهش دهد.

بنابر اطلاعات منتشر‌شده، اگرچه گوشی زد فولد 4 همچنان از باتری ۴۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ واتی استفاده می‌کند، به‌لطف مهندسی جدید سامسونگ، سرعت شارژ دستگاه تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که مدل ۲۰۲۱ این سری می‌توانست در ۳۰ دقیقه باتری را تا ۳۳ درصد شارژ کند؛ ولی گفته می‌شود که در گلکسی زد فولد 4 این میزان به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

گلکسی زد فولد 4

از دیگر ویژگی‌های مهم گلکسی زد فولد 4 سامسونگ می‌توان به بهبود چشمگیر قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری اشاره کرد. شایعات حاکی از آن است که دوربین اصلی از ۱۲ مگاپیکسلی به ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته و لنز تله‌فوتو نیز از بزرگ‌نمایی دوبرابری به سه‌برابری افزایش پیدا کرده است. با‌این‌حال، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی روی صفحه‌ی جانبی و دوربین ۴ مگاپیکسلی تعبیه شده زیر صفحه‌نمایش در مدل جدید نیز بدون تغییر به‌کار خواهند رفت.

گفتنی است گلکسی زد فولد 4 حاشیه‌های کمتری درکنار صفحه‌ی جانبی دارد و کشیدگی نسبت تصویرش نیز کمتر است. گوشی تاشو جدید سامسونگ همچون زد فلیپ 4 از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیرو می‌گیرد. انتظار می‌رود هفته‌ی آینده مدل جدید سری فولد هم‌قیمت با مدل پیشین رسماً رونمایی شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا