سرور مجازی
zoomit

Tencent و لاجیتک در حال ساخت کنسول دستی مبتنی‌بر بازی‌های ابری هستند

دنیل وو، مدیرکل آزمایشگاه نوآوری و راهکارهای هوشمند Tencent Games، درباره‌ی همکاری با لاجیتک گفت:

پیش‌گام‌بودن Logitech G میان تجهیزات بازی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، شرکت لاجیتک را به شریک ایدئالی تبدیل می‌کند که با همکاری آن چشم‌انداز ارائه‌ی تجربه‌ی بازی بهتر را برای گیمرها در سرتاسر جهان درک کنیم. امروز شروع فرصت‌ جدیدی برای شرکت‌ ما و لاجیتک است تا مرزهای کنسول‌های بازی را جابه‌جا کنیم.

به‌گزارش DigitalTrends، کنسول دستی Tencent و لاجیتک از چندین سرویس بازی ابری مختلف پشتیبانی می‌کند و درحال‌حاضر، این دو شرکت در حال مذاکره با ایکس‌ باکس Cloud Gaming و انویدیا Geforce Now هستند. جای تعجب نیست که سایر پلتفرم‌های ابری بازی مثل گوگل Stadia و آمازون Luna نیز به‌جمع سرویس‌های این کنسول اضافه شوند. البته فعلاً در اطلاعیه‌ی مربوط به کنسول Logitech G به این موضوع اشاره نشده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ابزار رایگان هوش مصنوعی، با خطای اندکی، عکس‌های فرسوده و قدیمی‌تان را به حیات بازمی‌گرداند
  • لاجیتک مجموعه لوازم جانبی گیمینگ «جنسیت‌نزده» Aurora را معرفی کرد

اوجش دسایی، مدیرکل بخش کنسول دستی Logitech G، درباره‌ی این محصول گفت:

Tencent Games، یکی از پلتفرم‌های جهانی پیشرو درزمینه‌ی توسعه و ساخت بازی‌ها، با انتشار عناوین مختلف در خط‌مقدم نوآوری قرار داشته است؛ به‌همین‌دلیل، با آن‌ها همکاری کرده‌ایم. به‌عنوان فردی که با بازی‌های ویدئویی بزرگ شده‌ است، این ایده که بتوانیم بازی‌های گرافیکی را تقریباً در هرجایی اجرا کنیم، بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. ما برای نشان‌دادن قابلیت‌های محصول جدیدمان بسیار هیجان‌زده‌ایم.

بازی‌های ابری اخیراً توجهات زیادی را به‌خود جلب کرده‌اند؛ زیرا پلی‌استیشن نیز چند روز قبل دسته‌ی بازی Backbone را معرفی کرده است؛ کنترلر بازی موبایلی که به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت اجرای راه‌ دور بازیِ پلی‌استیشن در دستگاه‌های iOS استفاده کنند. این شرکت سرویس‌های سامسونگ و آمازون Luna را نیز به بخش بازی‌های قابل‌اجرا با این کنترلر اضاف خواهد کرد برنامه‌ای اختصاصی برای بازی‌های ابری در جدیدترین نسل تلویزیون‌های هوشمند خود دارد. قرار است کنسول بازی دستی Logitech G اواخر سال ۲۰۲۲ رسماً عرضه شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا