سرور مجازی
فضای مجازی

ایلان ماسک از قیمت پیشنهادی خرید توئیتر عقب نشینی کرد

ایلان ماسک گفت:” من تا زمانی که توئیتر ثابت نکند ربات‌های هرزنامه کمتر از ۵ درصد کل کاربران خود را تشکیل می‌دهند، این شبکه اجتماعی را خریداری نکرده و ۴۴ میلیارد دلار را به آن نمی‌پردازم.

به گزارش سایت رویترز، ایلان ماسک پس از توقف خرید توئیتر در هفته گذشته گفت که گمان می‌کند حداقل ۲۰ درصد از کاربران ربات‌ها را تشکیل می‌دهند. او دیروز در کنفرانس All-In Summit ۲۰۲۲ گفت: “ممکن است من شبکه اجتماعی توئیتر را کمتر از قیمت مذکور خریداری کنم. ” پیش بینی می‌شود، ایلان ماسک قصد داشته باشد با وجود ربات‌ها، با مدیران پلتفرم توئیتر درمورد قیمت خرید نهایی مذاکره کند.

براساس گزارش‌ها، سهام توئیتر در روز دوشنبه بیش از ۸ درصد کاهش یافت و به حدود ۳۷ دلار رسید. پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی این پلتفرم، در توییتی اعلام کرد که برآورد‌های داخلی حساب‌های اسپم در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در چهار فصل گذشته “خیلی کمتر از ۵ ٪” بوده است.

کاهش قیمت

آگراوال گفت، تخمین توئیتر، که از سال ۲۰۱۳ ثابت مانده است، با توجه به نیاز به استفاده از اطلاعات عمومی و خصوصی برای تعیین اینکه آیا یک حساب هرزنامه است یا خیر، نمی‌تواند به صورت خارجی بازتولید شود. ماسک در پاسخ به او نوشت: “پس چگونه تبلیغ‌کنندگان می‌دانند که برای پول خود چه چیزی به دست می‌آورند؟ این برای سلامت مالی توئیتر اساسی است. “

ماسک متعهد شده که رویه‌های تعدیل محتوای توئیتر را تغییر دهد و تصمیماتی مانند ممنوعیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور را بسیار تهاجمی خواند و در عین حال متعهد شد که «ربات‌های هرزنامه» را سرکوب کند. محققان مستقل تخمین زده‌اند که از ۹ تا ۱۵ درصد از میلیون‌ها نمایه توئیتر، ربات‌ها هستند. ربات‌های اسپم یا حساب‌های جعلی برای دستکاری یا تقویت مصنوعی فعالیت در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر طراحی شده‌اند.


بیشتر بخوانید

  • پیشنهاد ایلان ماسک برای تغییر فید الگوریتمی در توئیتر

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا