سرور مجازی
فضای مجازی

ظاهرشدن سیاه چاله بزرگ مرموز در بیابان های شیلی + فیلم

یک حفره با ۸۲ فوت عرض (۲۵متر) که به طور مرموز روز شنبه در تیِرا آماریلا واقع در منطقه آتاکارما شیلی ظاهر شد خبرساز شده است. این پدیده وحشتناک که گفته می‌شود بیش از ۶۵۰ فوت (۱۹۸متر) عمق آن باشد در نزدیکی معدن مس آلکاپاروسا رخ داد. رسانه‌های شیلی تصاویر هوایی از این پدیده عجیب منتشر کردند که در حدود ۴۱۳ مایلی شمال سانتیاگو، پایتخت این کشور رخ داده است.

” کریستوبال زونیگا “، شهردار محلی روز یکشنبه وجود این گودال عظیم را مورد تایید قرار داد و در مورد نگرانی ساکنان محلی مبنی بر اینکه استخراج بیش از اندازه معادن در این منطقه چنین عواقب فاجعه باری به بار آورده صحبت کرد. زونیگا در این باره گفت: «دیروز شنبه ۳۰ ژوئیه یک شکایت در رابطه با یک فروچاله که در محلی در نزدیک معدن آلکاپاروسا رخ داد دریافت کردیم. ما نگران هستیم، زیرا این ترسی است که همیشه به عنوان یک جامعه داشته ایم. این یک واقعیت است که ما توسط اکتشافات در زیر جامعه خود احاطه شده ایم.»


بیشتر بخوانید

  • نوشیدن آب رودخانه، کار دست آقای وزیر داد + فیلم

پس از اعلام رویت این گودال عمیق، مقامات آژانس ملی زمین شناسی شیلی برای بررسی این منظره نگران کننده اعزام شده اند. هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد که این گودال به دلیل فعالیت‌های مروبط به استخراج معدن ایجاد شده باشد. با این مقامات محلی می‌گویند این حفره همچنان در حال بزرگ‌تر شدن است.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا