سرور مجازی
فضای مجازی

انتظار پنج ساعته دختر نوجوان روی سقف خانه برای نجات! عکس

یک دختر نوجوان آمریکایی پس از وقوع سیل مرگبار دربخش‌هایی از این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «کلو آدامز» ۱۷ ساله هل ایالت کنتاکی در حالی که با وقوع سیل جانش در معرض خطر قرار گرفته بود فورا خود را به سقف خانه شان رساند و در آنجا پناه گرفت. در تصاویری که پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی به تصویری داغ تبدیل شده این نوجوان را در حالی که حیوان خانگی اش را در بغل دارد روی سقف خانه نشان می‌دهد.

در این عکس، کلو در حالی که تمام خانه شان به زیر آب رفته، روی قسمت نوک سقف که هنوز روی آب است دیده می‌شود. این در حالی است که در این عکس کلو در محاصره آب قرار گرفته و حتی خانه‌های همسایگان آن‌ها نیز در زیر آب قرار دارند.


بیشتر بخوانید

  • حرکات عجیب دانش آموزان یک مدرسه + فیلم

بنا به گزارش CNN، این دختر نوجوان روز پنجشنبه پس از بیدارشدن از خواب در خانه شان در شهر ویتسبورگ، متوجه ورود آب به خانه شان شد. او ابتدا تلاش کرد با تلفن ۹۱۱ تماس بگیرد، اما موفق نشد. کلو بلافاصله متوجه شد که جان او و حیوان خانگی اش در خطر است و باید فورا فرار کند؛ بنابراین تصمیم گرفت به بالای سقف خانه برود.

نجات از سیل

بنا به این گزارش کلو بیش از ۵ ساعت روی سقف خانه منتظر ماند تا پسرعمویش با کمک یک کایاک، او و حیوان خانگی اش را نجات داد.

گفتنی است؛ در سیل هفته گذشته در ایالت کنتاکی دست کم ۲۵ نفر جان خود را از دست داده اند. “اندی بشیر “، فرماندار این ایالت روز شنبه با اعلام اینکه ممکن است آما قربانیان بالا رود گفت که پیداکردن قربانیان ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا