سرور مجازی
فضای مجازی

قاچاق گوشی به داخل زندان لو رفت

یک نگهبان زندان در انگلیس، با قاچاق تلفن همراه با همکاری یک زندانی، هزاران دلار به دست آورد. اما جانسون ۲۵ ساله اهل دربی شایر که به عنوان نگهبان در HMP Sudbury کار می‌کند، پس از آشنایی با زندانی مارکوس سولومون، در ازای دریافت مبالغ هنگفتی برای همکاری با او، شروع به قاچاق تلفن همراه به داخل زندان کرد.

پس از انجام معاملات فراوان برای فروش تلفن همراه به زندانیان، شماره تلفن وی، همراه یکی از زندانیان پیدا شد و خیلی زود تحقیقات نشان داد که او در قاچاق گوشی به زندان دست داشته است.

در طول محاکمه، قاضی جاناتان بنت تاکید کرد که افسران زندان باید کار خود را با افتخار انجام دهند و از سوء استفاده از این اعتماد و انجام کار‌های غیرقانونی، خودداری کنند.

زندانی در انگلیس

قاضی بنت افزود که از تلفن‌های همراه در زندان برای انجام فعالیت‌های مجرمانه، تسهیل قاچاق مواد مخدر و ارعاب شاهدان استفاده می‌شود.

به گفته پلیس، پولی که جانسون از فروش گوشی‌ها به دست می‌آورد به حساب بانکی خودش می‌رفت. پیام‌های متنی او با زندانی سولومون نیز خرید سه گوشی آیفون ۵، دو آیفون ۶ و همچنین تعداد زیادی دستگاه دیگر را نشان می‌داد.

جانسون و سولومون به توطئه برای انتقال تلفن‌های همراه به زندان و جانسون نیز به اتهامات پولشویی خود اعتراف کردند.

روزنامه بریتانیایی میرور آنلاین گزارش داد که در نتیجه محکومیت او به اتهام قاچاق تلفن همراه، جانسون به ۱۵ ماه حبس محکوم شد، در حالی که سولومون نیز به ۱۳ ماه زندان محکوم شد.


بیشتر بخوانید

  • شگرد عجیب مرد چینی برای قاچاق پردازنده گوشی

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا