سرور مجازی
فضای مجازی

کوالکام در حال ساخت تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با رویکردی جدید

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشی ناامید کننده داشت، اما ممکن است شرکت کوالکام، بازی را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خود تغییر دهد. طبق اطلاعات فاش شده، کوالکام سخت در حال کار بر روی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و این یک SoC بسیار چشمگیر با بهره وری انرژی فوق العاده خواهد بود.

یک توییت جدید از Ice Universe می‌گوید که سازندگان اندروید در حال آماده سازی تلفن‌های همراه با تراشه جدید هستند و این امکان وجود دارد که در ماه نوامبر شاهد اولین گوشی با تراشه پرچمدار بعدی کوالکام باشیم.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ معرفی شد، اما اولین گوشی مجهز به آن در اواخر دسامبر، آن هم فقط در چین عرضه شد.
یک گزارش، اخیرا ادعا کرده بود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در یک رویداد که از ۱۴ تا ۱۷ نوامبر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2

جزئیات بیشتر دیگری (به جز اینکه این تراشه ممکن است دارای پردازنده گرافیکی Adreno ۷۴۰ باشد) هنوز در دست نیست، اما طرفداران و فعالان بازار گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند هستند تا ببینند کوالکام در حال ساخت چه چیزی است.

تراشه A Bionic اپل و تراشه Tensor گوگل هر دو از طرح‌بندی کلاستر معمولی استفاده نمی‌کنند و تلفن‌های مجهز به آن‌ها از بهترین‌های موجود در بازار هستند. حتی سامسونگ هم در حال بررسی یک رویکرد جدید است، اما تراشه بعدی اگزینوس این شرکت به این زودی‌ها آماده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • سنای آمریکا بودجه ۵۲ میلیارد دلاری تولید تراشه را تایید کرد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا