سرور مجازی
فضای مجازی

برخورد خشن پلیس هند با یک پیرمرد + فیلم

ویدئویی که برخورد خشن پلیس هند با یک شهروند سالخورده این کشور را به تصویر می‌کشد در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو یک مامور پلیس در حالی که به سر و سینه یک مرد سالخورده که روی زمین افتاده لگد می‌زند دیده می‌شود. این اتفاق در ایستگاه راه آهن جبالپور در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

همچنین در این ویدئو مشاهده می‌شود این مامور پلیس پا‌های این مرد را گرفته و او را روی کف ایستگاه قطار می‌کشد. سپس لحظاتی بعد با رسیدن به لبه سکو این پیرمرد را به حالت وارونه از سکو آویزان می‌کند. این مامور در مقابل چشمان مسافران که از نزدیک نظاره گر این ماجرا بودند دست به این اقدام می‌زند.


بیشتر بخوانید

  • نوشیدن آب رودخانه، کار دست آقای وزیر داد + فیلم

این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. یک کاربر با انتشار این ویدئو نوشت: «یک مامور پلیس در ایستگاه قطار جبالپور، اینگونه با لگد به این پیرمرد حمله ور شد. این اتفاق روز چهارشنبه رخ داد. در حین وقوع این اتفاق مسافربری که در داخل واگن قطار نشسته بود این ویدئو را با تلفن همراه خود ثبت کرد.»

هنوز مشخص نیست چرا این مامور پلیس به این شهروند سالخورده حمله ور شده است. با این حال یک منبع محلی گفت که این پیرمرد با مامور پلیس و مسافرانی که در ایستگاه حضور داشتند بدرفتاری کرده است. پلیس جبالپور از بررسی این موضوع خبر داد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا