سرور مجازی
zoomit

ساعت هوشمند وانپلاس نورد طراحی‌ای مشابه اپل واچ خواهد داشت

وان‌پلاس در آوریل ۲۰۲۱ از ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ رونمایی کرد. اگرچه این محصول، با قیمت مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار شد اما سخت‌افزار جذابی داشت. اکنون گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این شرکت احتمالاً قصد دارد ساعت هوشمند جدید و ارزان‌تری معرفی کند.

براساس تصاویری که موکول شارما در توییتر به‌اشتراک گذاشته است، پوشیدنی جدید وان‌پلاس با نام وان‌پلاس نورد واچ عرضه خواهد شد. ازآنجاکه برند نورد برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان انتظار داشت ساعت جدید نیز با قیمتی ارزان‌تر از وان‌پلاس واچ سال گذشته روانه‌ی بازار شود.

وان پلاس نورد واچ

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان‌پلاس 10T با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال عرضه خواهد شد
  • وان پلاس ایس پرو احتمالاً به‌زودی با ۱۶ گیگابایت رم معرفی می‌شود

همان‌طور که AndroidAuthority اشاره می‌کند، تصویر کوچک و تار فاش‌شده از وان‌پلاس نورد واچ، طراحی متفاوتی نسبت به ظاهر دایره‌ای ساعت هوشمند قبلی این شرکت دارد و درواقع شبیه اپل واچ است. اسکرین‌شات‌های دیگری نیز منتشر شده است که ویژگی‌های این محصول را نشان می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به واچ‌فیس‌های سفارشی، حالت تمرین در فضای باز، حسگر SpO2، سیستم نظارت بر ضربان‌قلب و موارد دیگر اشاره کرد.

وان پلاس نورد واچ

شارما مدعی شده که وان‌پلاس نورد واچ به‌زودی در هند عرضه خواهد شد اما تاریخ دقیق آن را اعلام نکرده است. این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس ساعت جدید خود را در کنار وان‌پلاس 10T در تاریخ سوم آگوست (۱۲ مرداد) معرفی کند. علاوه‌براین، انتظار نمی‌رود این محصول در بازار ایالات متحده به‌فروش برسد. وان‌پلاس هنوز این ساعت هوشمند را رسماً تأیید نکرده و بنابراین گزارش شارما فعلاً درحد پیش‌بینی است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا