سرور مجازی
zoomit

گلکسی زد فولد ۴ احتمالاً از نمایشگر بیرونی عریض‌تر با نسبت تصویر ۲۳:۹ بهره خواهد برد

درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی از گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ دردسترس نیست. البته بارها گزارش‌ها و شایعه‌هایی منتشر شده‌ بودند که به برخی از جزئیات طراحی این دستگاه ازجمله میزان فرورفتگی نمایشگر داخلی و تغییرات ابعاد صفحه‌نمایش بیرونی و تاشو این محصول اشاره می‌کردند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که باردیگر به عریض‌تر‌شدن نمایشگر بیرونی این گوشی تاشو اشاره می‌کند.

به‌گزارش SamMobile، شایعات قبل حاکی از آن بود که نمایشگر بیرونی پرچم‌دار تاشو آینده سامسونگ از مدل کنونی آن عریض‌تر خواهد بود. گزارش امروز این موضوع را تأیید و ادعا می‌کند که صفحه‌نمایش بیرونی زد فولد ۳ از نسبت تصویر ۲۳:۹ بهره خواهد برد.

این گزارش را یکی از افشاگران خوش‌نام دنیای فناوری ارائه داده است. مانند سایر خبرهای تأیید‌نشده همچنان نمی‌توان با اطمینان کامل دراین‌‌باره نظر داد؛ اما تجربه ثابت کرده است که این نوع گزارش‌ها معمولاً درنهایت به واقعیت می‌پیوندند. طبق این گزارش جدید، صفحه‌نمایش بیرونی گلکسی زد فولد ۴ از نسبت تصویر ۲۳:۹ و وضوح ۲۰۴۸ در ۷۳۹ پیکسل بهره خواهد برد. در مقام مقایسه، نسبت تصویر نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۳ معادل ۲۴.۵:۹ است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ‌های بیشتر و بازارهای گسترده‌تری عرضه می‌شود
  • فرورفتگی نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد ۴ احتمالاً کمتر از زد فولد ۳ خواهد بود

در یکی دیگر از شایعات مشابه پیشین نیز اشاره شده بود که صفحه‌نمایش تاشو گلکسی زد فولد ۴ درمقایسه‌با نسل قبلی این محصول عریض‌تر خواهد بود. به‌نظر می‌رسد یکی از تغییرات مهم پرچم‌دار تاشو بعدی سامسونگ، تغییرات ابعاد نمایشگرهای این دستگاه خواهد بود. صفحه‌نمایش بیرونی عریض‌تر احتمالاً با استقبال کاربران مواجه شد و استفاده از گوشی تاشو را بدون نیاز به بازکردن آن آسان‌تر خواهد کرد. سامسونگ باید تجربه‌ی نمایشگر بیرونی زد فولد ۴ را تاحد‌ممکن بهبود دهد تا استفاده از این محصول آسان‌تر شود.

انتظار می‌رود هفته‌های آینده اخبار و شایعات بیشتری درباره‌ی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ دردسترس قرار گیرد. طبق شنیده‌ها، سامسونگ قرار است ماه اوت این گوشی تاشو را در کنار گلکسی زد فلیپ ۴ رسماً رونمایی کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا