سرور مجازی
تکنولوژی

گوگل احتمالا با یک گوشی قدرتمند به جنگ گلکسی S22 اولترا می‌رود

به تازگی نشانه‌هایی از پروژه احتمالی یک گوشی هوشمند اسرارآمیز پیکسل با نمایشگر رده بالا به چشم خورده که ظاهرا از سوی گوگل در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

گفتنی است با وجود انتشار گزارشاتی از مشخصات پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو طی روزهای گذشته که بر اساس کدهای عمومی «پروژه منبع باز اندروید» تهیه شده بودند، اکنون می‌توانیم با کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل متوجه شویم که کدهای C10 و P10 به ترتیب به چیتا (پیکسل 7 پرو) و پنتر (پیکسل 7) اشاره دارند.

گوگل و توسعه یک مدل پیکسل ناشناخته

علاوه بر آن‌ها، همچنین می‌توان تایید کرد که 2 اسم رمز دیگر تحت عنوان فلیکس و لینکس هم وجود دارند که مشابه دو مدل چیتا و پنتر از نام‌های مرتبط با گربه‌سانان استفاده می‌کنند.

بدین ترتیب طبق گزارش‌ها،‌ انتظار می‌رود که نام‌های فلیکس و لینکس به پیکسل 7a و یک مدل ناشناخته دیگر اشاره داشته باشند؛ این مدل ناشناخته مورد بحث احتمالا «پیکسل نوت‌پد تاشو» با نسل دوم تراشه تنسور است که تاکنون با تاخیر‌های چندباره مواجه شده است.

نوشته های مشابه

سایر اطلاعات احتمالی از محصولات اسرارآمیز گوگل

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که گوگل در کنار توسعه نمایشگرهای جدید برای C10 و P10، مشغول آماده‌سازی پشتیبانی از یک نمایشگر کاملا جدید نیز هست که تحت عنوان G10 شناخته می‌شود، این نمایشگر به خودی خود یک معما محسوب می‌شود زیرا همانطور که مشاهده کردید هیچ یک از محصولات مربوط به پیکسل دارای اسم رمزی نیستند که با حرف G آغاز شود.

آنچه که از دستگاه G10 می‌دانیم این است که طبیعتا یک دستگاه اندرویدی خواهد بود و به احتمال قوی از تراشه تنسور ساخت گوگل بهره می‌برد. مشخصاتی که حداقل با انواعی از گوشی‌های هوشمند پیکسل همخوانی دارد.

گوگل و توسعه یک مدل پیکسل ناشناخته

همچنین بعید است که G10 عضوی از سری پیکسل A باشد چراکه مانند پیکسل 6 پرو دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است. در حقیقت نمایشگر G10 با اینکه به جای سامسونگ توسط BOE ساخته شده همچنان مشخصات یکسانی با پیکسل 6 پرو دارد.

البته وضوح تصویر 1440 در 3120 به همراه ابعاد فیزیکی 71 در 155 میلی‌متری و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نمایشگر G10 احتمال تعلق داشتن آن به تبلت پیکسل را هم منتفی می‌کند و چنین به نظر می‌رسد که برای حل این معما تنها بایست منتظر ارائه اطلاعات بیشتر باشیم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا