سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گوشی پیکسل ۵a در هنگام فیلمبرداری بیش از حد گرم می‌شود

یکی از کاربران پیکسل ۵a با انتشار توییتی از مشکل گرم شدن بیش از حد این دستگاه هنگام فیلمبرداری به ویژه ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه خبر داده. این مشکل تا جایی ادامه پیدا می‌یابد که از ادامه ضبط ویدیو جلوگیری می‌کند.

بعد از انتشار این توییت، این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های دیگری نیز در شرایط مشابه تست شدند. در آزمایش‌ها پیکسل ۵a در حین ضبط ویدیو ۴K‌ با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه پس از گذشت تنها ۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه به قدری داغ شد که دیگر امکان ضبط ویدیو نداشت و پیام توقف ضبط برای کاربر نمایش داده شد.

کاربر توییتر با نام کاربری «TechOdyssey» در توییت بعدی خود خاطرنشان کرد که هنگام ضبط ویدیوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه نیز مشکل گرم شدن بیش از حد این گوشی گوگل به وجود می‌آید.

در ادامه دستگاه‌های دیگری در هنگام ضبط ویدیوی ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و دمای ۲۱ درجه سلسیوس مورد بررسی قرار گرفتند تا مشخص شود آیا مشکل تنها به پیکسل ۵a مربوط می‌شود یا دیگر محصولات نیز ممکن است مشکل مشابهی داشته باشند.

پیکسل 5a

ذنفون ۸ ایسوس در هنگام فیلمبرداری بعد از گذشت ۱۸ دقیقه به کاربر هشدار داد و در نهایت بعد از گذشت ۲۷ دقیقه ضبط ویدیویی متوقف شد. ریلمی GT بدون هشدار یا توقف اجباری بعد از گذشت یک ساعت و ۴ ثانیه کاربر ضبط پیوسته ویدیو را قطع کرد. هواوی P40‌ پرو بدون هیچ گونه هشدار یا توقف اجباری به ضبط ویدیو ادامه داد تا در نهایت بعد از گذشت یک ساعت ضبط توسط کاربر متوقف شد.

می ۱۰ پرو نیز شرایط مشابه هواوی P40 پرو داشت و با گذشت یک ساعت از ضبط ویدیویی هیچ گونه هشدار یا توقف اجباری را تجربه نکرد و درنهایت توسط کاربر متوقف شد. در همین تست ‌پیکسل ۵a بعد از گذشت ۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه متوقف شد. اما وضعیت در مورد پیکسل ۵ متفاوت بود و بدون هشدار یا توقف اجباری به ضبط ادامه داد تا پس از گذشت یک ساعت توسط کاربر ضبط آن متوقف شد.

در ادامه دستگاه‌های دیگری در حین ضبط ویدیوی ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه مورد بررسی قرار گرفتند. پیکسل ۴ در ضبط ویدیویی بدون هشدار یا توقف اجباری به مدت یک ساعت به ضبط ادامه داد و درنهایت توسط کاربر ضبط متوقف شد. ال‌جی ولوت نیز بدون هیچ گونه هشدار یا توقف اجباری به ضبط کردن ادامه داد و در نهایت بعد از ۵۸ دقیقه کاربر ضبط را به صورت دستی متوقف کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا