سرور مجازی
zoomit

رندرهای فاش‌شده گلکسی زد فولد 4 را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند

کمتر کسی را می‌توان یافت که بژ را به‌عنوان رنگ دلخواهش معرفی کند؛ اما شاید با دیدن رندر جدید گلکسی زد فولد ۴ نظرها عوض شود. در تصاویر منتشرشده گوشی هوشمندی را می‌بینیم که لولای طلایی خود را درکنار رنگ اصلی بژ به‌رخ می‌کشد. البته بژ، تنها گزینه‌ای نیست که در رندرهای فاش‌شده‌ی ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنا، به‌چشم می‌خورد.

رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ به رنگ بژ

به‌گزارش GSMArena، به‌غیر از بژ گزینه‌ی رنگی مشکی نیز در میان رندرهای فاش‌شده وجود دارد. زد فولد ۴ از نسل پیشین بهتر شده؛ اما این دو تفاوت‌های ظاهری مشهودی ندارند. البته نسبت‌ ابعاد صفحه‌نمایش ثانویه و داخلی تغییر کرده است و گفته می‌شود برای کاهش چروک نمایشگر، لولای کوچک‌تری به‌کار رفته است.

رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ به رنگ مشکی

به‌نظر می‌رسد رنگ دستگاهی که در تصویر می‌بینید، سبزخاکستری است. تصاویر دیجیتال ممکن است برای چنین رنگ‌های ظریفی گمراه‌کننده باشند؛ اما مطمئناً سبز اولین گزینه‌ای نیست که پس از دیدن این رندرها به ذهن ما خطور می‌کند. ناگفته نماند «سبز فانتوم» در مدل قدیمی نسبتاً تیره بود.

رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ به رنگ سبز خاکستری

در اطلاعات فاش‌شده از گلکسی زد فولد ۴، به رنگ چهارمی نیز اشاره شده است که قرمز شرابی نام دارد که متأسفانه تصویر آن در میان رندرهای فاش‌شده وجود نداشت.

گلکسی زد فلیپ ۴ نیز در چهار رنگ عرضه خواهد شد. تصاویر گزینه‌های رنگی مختلف این دستگاه پیش‌تر فاش شده بود؛ اما ایوان بلس رندرهایی را به‌اشتراک گذاشته است که گوشی هوشمند مذکور را از زوایای جدیدی نشان می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تمام شایعات درباره گلکسی زد فولد ۴؛ از گوشی تاشو بعدی سامسونگ چه انتظاری داریم

درنهایت، باید یادآوری می‌کنیم که رویداد آنپکد سامسونگ به‌منظور رونمایی گلکسی زد فلیپ ۴، زد فولد ۴ و محصولات دیگر برای ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا