سرور مجازی
zoomit

اینتل احتمالاً گرافیک‌های دسکتاپی Arc را به‌‌تدریج تا ۷ مهر عرضه می‌کند

براساس گزارشی تأییدنشده، اینتل زمان‌بندی عرضه‌ی گرافیک‌های دسکتاپی سری آرک را تغییر داده است و اکنون قصد دارد آن‌ها را بین ۵ آگوست ۲۰۲۲‌ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۷ مهر ۱۴۰۱) دردسترس مشتریان قرار دهد. بدین‌ترتیب، گفته می‌شود اینتل به عرضه‌ی انبوه گرافیک‌های جدیدش تمایلی ندارد و می‌خواهد خانواده‌ی آرک را به‌‌تدریج روانه‌ی بازار کند.

سه گرافیک اصلی خانواده‌ی Intel Arc جداگانه عرضه می‌شوند و برخلاف اعلام برخی از افشاگران‌، از عرضه‌ی هم‌زمان خبری نخواهد بود. به‌گزارش ویدیوکاردز، احتمالاً اینتل به‌زودی نمونه‌ی آزمایشی گرافیک‌های دسکتاپی سری Arc را برای کارشناسان منتخب ارسال می‌کند. این شرکت به‌دنبال آن است که تاحدممکن بازخوردهای منفی را کاهش دهد. گفته می‌شود که بررسی عمیق گرافیک‌های Arc پس از عرضه‌ی این محصولات به بازار منتشر خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

  • گرافیک پرچم‌دار Intel Arc A770 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز و توان ۱۹۰ وات به نمایش در آمد
  • اینتل تولید گرافیک پرچم‌دار Arc A780 را تکذیب کرد

اینتل هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی کامل گرافیک‌های سری Arc اعلام نکرده است. نمایندگان این شرکت در گفت‌و‌گو با رسانه‌ی پی‌سی گیمر اعلام کردند گرافیک‌های جدید تا زمانی که آماده‌ی عرضه نشوند، رسماً معرفی نخواهند شد. مشخص نیست بازه‌ی زمانی ۱۴ مرداد تا ۷ مهر به عرضه‌ی جهانی گرافیک‌های آرک اشاره می‌کند یا شامل عرضه‌ی محدود این محصولات در برخی از بازارهای منتخب است.

راجا کودوری، از اعضای سرشناس اینتل، امروز در توییتر گفت تیم آبی به نقشه‌ی راه قبلی خود متعهد است و قصد دارد در فصل جاری تولید گرافیک‌های سری آرک را افزایش دهد. اینتل پیش‌تر گفته بود گرافیک‌های جدیدش را در فصل سوم عرضه می‌کند. بازه‌ی زمانی فاش‌شده با آنچه اینتل اعلام کرده است، مطابقت دارد.

مشخصات فنی گرافیک‌های کلاس دسکتاپ سری Intel Arc Alchemist
مدلتراشه‌ی گرافیکیتعداد هسته‌های Xeظرفیت حافظهباس حافظهوضعیت
Arc A780ACM-G10۳۲۱۶ گیگابایت GDDR6۲۵۶ بیتتأیید عرضه‌نشدن
Arc A770ACM-G10۳۲۱۶ یا ۸ گیگابایت GDDR6۲۵۶ بیتتأیید عرضه
Arc A750ACM-G10۲۴۸ گیگابایت GDDR6۲۵۶ بیتتأیید عرضه
Arc A580ACM-G10۱۶۸ گیگابایت GDDR6۱۲۸ بیتدیده‌شده در یک درایور
Arc A380ACM-G11۸۶ گیگابایت GDDR6۹۶ بیتعرضه‌شده
Arc A350ACM-G11۶۴ گیگابایت GDDR6۶۴ بیتاحتمال عرضه‌نشدن
Arc A310ACM-G11۴۴ گیگابایت GDDR6۶۴ بیتدیده‌شده در یک درایور

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا