سرور مجازی
zoomit

خودنمایی بریدگی عریض در تصویر منتسب‌به میت 50 پرو؛ پرچم‌دار هواوی به حسگرهای جدیدی مجهز می‌شود؟

براساس گزارش هواوی سنترال، عکس‌های واقعی جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو فاش شده است که دستگاهی را نشان می‌دهد که نمایشگر براقی دارد و در بالای آن بریدگی عریضی دیده می‌شود. این تصاویر واقعی از حساب کاربری افشاکننده‌ی شناخته‌شده‌ای می‌آید که گفته می‌شود گوشی هواوی Mate 50 Pro آینده خواهد بود؛ البته پیش‌تر تصاویر رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو نیز منتشر شدند.

با دقت به عکس‌های فاش‌شده از هواوی میت 50 پرو احتمالی، می‌توان دید که بریدگی بزرگی در نمایشگر خودنمایی می‌کند که در دل آن اسپیکر مکالمه نیز قرار گرفته است و بزرگ‌تر از بریدگی گوشی هواوی Mate 30 Pro به‌نظر می‌رسد. بدین‌ترتیب، شاید بتواند حدس زد که مدل جدید سری میت هواوی حسگرهای بیشتری در بریدگی بالای نمایشگر ارائه می‌کند. دیگر نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، وجود انحنای بزرگ در لبه‌های سمت چپ و راست نمایشگر است. همچنین، در لبه‌ی سمت راست دکمه پاور به رنگ قرمز و کلیدهای تنظیم حجم صدا تعبیه شدند.

تصاویر دستگاه شباهت بسیاری به گوشی میت ۲۰ پرو نیز دارد و هنوز نمی‌توان به‌طورقطعی مطمئن بود با گوشی هواوی میت ۵۰ پرو روبه‌رو هستیم یا خیر؛ اما شکل بدنه دستگاه اهمیت زیادی دارد و از آنجایی این احتمال شدت می‌گیرد که افشاگری دیگر تصویری از گلس محافظ هواوی میت ۵۰ پرو منتشر کرد که حفره اسپیکر جلویی گوشی را کاملاً نشان می‌دهد و مُهر تأییدی بر طراحی پنل جلویی پرچم‌دار آینده هواوی قلمداد می‌شود.

گلس هواوی میت ۵۰ پرو / Huawei Mate 50 Pro Glass

این دو تصویر تاکنون مهم‌ترین اطلاعات افشاشده درباره‌ی گوشی میت ۵۰ پرو هستند؛ اما هنوز هواوی جزئیاتی از گوشی آینده‌ی خود تأیید نکرده است. اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی حاکی از آن است که هواوی حاضر است زیبایی و ظرافت طراحی سری گوشی‌های Mate 50 را قربانی نمایش ویژگی‌های جدید کند. بنابراین، این رویکرد به‌طورمستقیم نشان می‌دهد که هواوی با سری میت ۵۰ قصد دارد مجموعه قابلیت‌های جدیدی نظیر بازکردن دستگاه ازطریق شناسایی چهره ارائه کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی Mate 50 Pro با تمرکز روی قابلیت‌های کاربردی دوربین عرضه خواهد شد
  • سری میت ۵۰ با فناوری تصویربرداری جدید احتمالاً آگوست ۲۰۲۲ از راه می‌رسند

علاوه‌براین، طبق گزارش‌های منتشرشده قبلی گوشی هواوی میت ۵۰ پرو به دوربین جدیدی مجهز می‌شود که برپایه‌ی پردازنده‌های پرچم‌دار سیگنال تصویر (Image Signal Processor یا ISP) کوالکام توسعه داده شده است؛ اما متأسفانه گوشی از اتصال 5G درونی برخوردار نخواهد بود و به‌جای آن می‌تواند با استفاده از قاب‌های 5G امکان پشتیبانی از شبکه 5G را دراختیار کاربر قرار دهد.

هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی هواوی میت ۵۰ پرو دردسترس نیست و اطلاعات گزارش‌شده نیز اغلب به تأیید هواوی نرسیدند؛ بنابراین، باید منتظر ماند تا شاهد اطلاعات دقیق‌تر باشیم.

دیدگاه شما کاربران دیتاسنتر من درباره‌ی قابلیت‌های احتمالی میت ۵۰ پرو چیست؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا