سرور مجازی
فضای مجازی

هدست جدید اپل با قابلیت تشخیص ژست‌های حرکتی

به نقل از 9to5mac، اپل همچنان به ثبت اختراعات مربوط به هدست واقعیت افزوده/واقعیت مجازی (AR/VR) آینده خود با نام Apple Glasses ادامه می‌دهد. این شرکت در حال حاضر چندین اختراع انجام داده که یکی از آن‌ها مربوط به استفاده از دستکش برای تشخیص تماس پوست به پوست در AR/VR است. 

به گفته اپل، دستکش‌های VR می‌توانند مکان‌نما را حرکت داده، پیمایش کرده، سندی را باز و انتخاب کنند؛ این اقدامات ممکن است نیاز به تماس پوست به پوست در هنگام استفاده از عینک اپل داشته باشند. علاوه بر این، دوربین هدست یا یک سیستم مبتنی بر فرکانس رادیویی ممکن است انگشتان را ردیابی کند.


بیشتر بخوانید

  • اپل رسما سیلیکون اینتل را کنار گذاشت

اختراع اپل دستگاه‌ها و روش‌های تشخیص تماس بین قسمت اول و قسمت دوم بدن را پوشش می‌دهد. مدار حسی را می‌توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که سیگنالی را در الکترود حسی حس کند.

این پتنت‌ها همچنین تصور می‌کنند که آیا اپل می‌تواند از دو پوشیدنی مشابه اپل واچ برای تشخیص تماس پوست به پوست استفاده کند یا خیر. نمونه‌های ثبت شده اشاره می‌کنند که یک ساعت می‌تواند برای حس کردن استفاده شود و دیگری می‌تواند ژست را اجرا کند.

هدست جدید اپل

مثل همیشه، این‌ها فقط حق ثبت اختراع هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که به یک محصول نهایی تبدیل شوند. با این حال، تصور اینکه عینک اپل به چه شکلی خواهد بود، جالب است.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا